Måste bara få visa.

Andorra

Trådstartare
Dottern har, efter ett antal års längtan, köpt sig en egen hund.

9 veckor gammal och sååååå liten!

Sv: Måste bara få visa.

Usch... man ska inte kolla på valpbilder... helt vansinnigt sööööööt! ;)

Men åhhhh! Vilket liten sötnos!

Men förhoppningsvis kommer det hem en liten vavva till mig om en månad så får jag en egen och slipper sukta efter andras. :)

Tack för alla snälla kommentarer.
Här kommer lite fler bilder. Nu är han 10 v och har varit hemma hos oss och hälsat på för första gången. Fick möta våra taxar också och det vart ett spännande möte. Gick från total skräck till att bita dom i nosen :D!

Det är en chihuahua va? Brukar inte tycka att de är fina, mer typ rymdvarelse än hund, haha... Men den här lilla var faktiskt väldigt söt! :laugh:

Liknande trådar

Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 405
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och... 2
Svar
23
· Visningar
1 969
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej, jag har läst igenom några trådar om hundar i bil. Men ingen har nämnt elbilarnas fantastiska möjligheter för hundägare, nämligen... 2
Svar
29
· Visningar
2 501
Senast: Stergo
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 129
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur