måste bara visa..(mco)

Tviggy1081

Trådstartare
Min mammas maine coon hane..läcker eller hur?:d:love:
bo.jpg

(pappa till min goa kull)

Sv: måste bara visa..(mco)

Ett lejon som detta är precis vad jag ska ha. En rödtabby maine coon ska jag börja leta efter! Tack! :love:

Tyvärr har jag usla levnadsförhållanden att erbjuda en katt nu, får vänta ett år eller två tills jag flyttat till något större. :angel:

För en kattnoob, vad är det för skillnad på tabby och tigre? :o

Jösses vilken katt...eller lejon eller vad det nu är ;) Helcool kisse i alla fall. Han ser stor ut, hur mycker väger han?

Det var inte så illa, men han ser ut att väga 10 kg på bilderna. Maffig katt i alla fall, jag :love: stoooora katter!

Liknande trådar

Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 239
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Vi har en hona på 10 år, hon har fått två kullar för länge sen där vi har behållt en hane som nu är 8 år. Nu fick vi en ny kattunge för...
Svar
11
· Visningar
926
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 138
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
798

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Uppdateringstråd 31
  • Minska antalet fästingar på katt

Hästrelaterat

Tillbaka