Måste få dela med mig

Jaa, vilken duo! Han stor, mörk och maskulin, hon liten, spinkig och feminin! Precis som det ska va :rofl:
 
jag tror nog att det är ganska många bert i sthlm (för det är väl där han bor?) :(. men varför inte spela in en demo så länge? säg till när du ska till skåne nästa gång :D
 
Kul tråd.. :bow:

Min labradortik satt flera timmar och STIRRADE dreglandes på en skalad banan hon fått av mig innan jag gick och lade mig.

Grejen är att hon får inte äta om jag inte säger: Varsågod.

Men ibland blir hon så uppspelt av förväntan att hon inte HÖR.. så där satt min lydiga och banansugna hund och bara trånade i timmar.

Jag märkte det när jag gick upp och kissade senare. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta.. :crazy:

HON LEEEED verkligen. Matte måste artikulera tydligare nästa gång. :banana:
 
Nej han bor ju på skara sommarland :idea:
Ja, kanske t o m en video.. Självklart säjer jag till! Men jag tror inte det blir snart,har nog aldrig vart i skåne när jag tänker efter.. :o
 
Jaa, jag har lovat o hälsa på dv.pinschrar i malmö också om jag kommer så långt ner nån gång :)
 
Jo massor.. :crazy: han är riktigt duktig :p

Han reagerar föresten också på hemglassmelodin, Han tror ju att glassbilen ska komma då och börjar leta och skälla :D
 
Ingen aning! Den kanske har någon inbyggd hundskrämmare i
melodin? :confused: :D
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 986
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 716
Senast: Rie
·
Hundhälsa Hejsan, Jag har en 5 månaders Mas ( Miniatur american shepherd ) som varit halt på ett framben ungefär sedan hon va runt 15 veckor. De...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
20 015
Senast: kolblakkur
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 332
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp