S
Stoppard
Sv: Måste man ha stämpel + hur länge gäller vaccinet
Nej. Det har funnits länge.
Nej. Det har funnits länge.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det var iaf vad jag fick rekomenderat att göra när jag ringde till vet och frågade. Så jag var in och vaccinera mot kennelhosta för bara nån vecka sen. Det kanske är skillnad om man har hundar som man inte tävlar med osv...vad vet jagGnist skrev:Jag vet, men det är den rekomendation som finns och den tycker jag nog att vi hundägare ska följa om vi far på utställningar etc.![]()
Jasså för det jag fått veta stämmer inte alls överens men men som sagt det finns väl delade meningar om vad som är bra och inteStoppard skrev:Nej. Det har funnits länge.
Nej jag menar alltså vaccinatoner överhuvud taget...Men sen skrev jag bara att jag ringde vet och frågade om vaccionationer och då rekomenderade hon att jag skulle in för vaccin mot kennelhosta...Förlåt..det blev lite bluddrigtGnist skrev:Kennelhosta finns det mig veterligen ingen alls rekomendation om just för utställning..
Allvarligt?Flinisen skrev:Ja menade inget seriöst med det utan ville bara markera att den person som skrev till mig hade ett barnsligt uttalande![]()
luspudel skrev:Allvarligt?
Hur "barnsligt" är det på en skala att man begär av allvetande rådgivare att de vet vad de talar om?
Uppenbarligen hade du ingen koll på vad som gäler vid just SKK-utställningar. Då gör det inget om man garderar sig och skriver: "enligt min veterinär som jag nu ringde upp så gäller detta... men det kanske är bästa att kontrollera med SKK vilka regler de har..."
Jag tycker fortfarande att det hade varit synd om Álin hade gett sig av utan sin hund bara för att du inte riktigt har koll.
Det har ingenting med hundkunnande att göra att jag ansåg att du kunde ta reda på fakta innan du uttalar dig. Så du behöver inte vara barnslig och säga att du nog vet mer om hundar än mig.
Zoya har en bra poäng.![]()