Måste man ha....

Sv: Måste man ha....

Ingen fälttävlansryttare men antar att det är för att tempot är lite högre. Fast jag tycker också det är lite löjligt. :p
 
Sv: Måste man ha....

Ja fast Msv A på D-ponny är ju knappt svårare än lätt klass på häst som lätt klass skall se ut idag så jag tycker inte det är så konstigt faktiskt.
 
Sv: Måste man ha....

jamen de e ju högre nivå på msv A på D-ponny än debutant på häst iaf....så nog e de lite lustigt att man måste "ta om" del 1 bara för att man börjar rida häst
 

Liknande trådar

Hästvård Hej, har ett litet bekymmer som jag försökt att lösa. Min d-ponny trycker rumpan mot bakbommen när man kör transport så hon får sår...
Svar
9
· Visningar
470
Senast: misswilma
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 446
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 492
L
  • Artikel
Dagbok Det är så jävla mycket som är sjukt och konstigt och äckligt i denhär världen. Och det är så jävla svårt att veta vad man ska tro på och...
2
Svar
35
· Visningar
1 868
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp