Måste man vara förvirrad och ledsen?

Philosophia

Trådstartare
:confused:

Varför kan man inte vara förvirrad och glad? Eller bara förvirrad? Alltså sedan buke förändrades :D ?

När jag känner mig förvirrad numera så skriver jag :crazy: eftersom jag ofta är förvirrad men sällan ledsen.

Någon mer än jag som saknar den gamla :confused:?

Sv: Måste man vara förvirrad och ledsen?

Jag tyckte att det gamla fungerade bättre, mindre "orientering" för att hitta rätt, men man vänjer sig ju vid det nya också... Och då pratar jag inte bara om Buke...

Philosophia skrev:
Någon mer än jag som saknar den gamla :confused:?

Jag saknar den gamla jättemycket!
Det finns nån mer jag saknar, fast jag har glömt bort vilken... *nu skulle man haft en VANLIG förvirrad! ;)

jag har all gamla smileysar i ett worddokument...
om nån vill ha. Brukar använda dom i mail och sånt.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Nu vet jag inte var jag ska placera det här, inte hör det hemma i dejtingtråden då det inte är dejting, kanske i störningstråden...
Svar
2
· Visningar
419
Senast: Tuvstarr
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: miumiu
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 103
Senast: Skjøldur
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
1 034

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka