Mat/godis/läsk/glass vi saknar

• Mat
  • Trådstartare Trådstartare purity_666
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 299
  • Visningar Visningar 28 867
Ni gör ju mig hungrig! :d
Jag älskade en fanta som hade smaken typ skogsbär, fast den har jag sett ibland (läs ytterst sällan) sedan dess - typ när man vill ha en så finns det aldrig någon :(

I mitten av åttiotalet fanns glassen Alexandra, en jättestor strut. Vet att jag älskade den, vet dock inte om jag skulle göra det idag men skulle gärna prova ;-)

Sambon saknar 'rivisto' att strö på popcornen, nån sorts ost som verkar varit helt fantastisk på just popcorn:D

Hette den inte Rivosto? Den har jag sett nyligen.

Jag saknar en solero (tror jag det var?) glass som var som typ is runt med hela frysta jordgubbar i. Helt galet god, var den enda glassen jag åt länge och saknar den varje sommar :(

Saknar även B&J bohemian rasberry, den enda B&J glassen jag någonsin gillat :o

Edit: Solero Ice hette glassen jag älskade, citronisglass runt med hela jordgubbar i, helt galet god :love:

Nestlé Disney family!!
f.disney.family.sjokoladen.tilbake.til.norge

Nu på senare tid, Marabou Snax choco pretzel :d:cry:

Oboy gjorde Oboy dark eller mörk choklad för nåt år sen. Så himla god!! Men ny hittar jag den inte mer...synd, var så bra chokladsmak på den!

Tror Sia eller Triumph hade en glass på 90-talet som jag älskade: Clippet-Clap. Något illgult, sött överdrag med vaniljglass inuti, allt serverat på tuggummipinne... En hudkräm från LdB, give me strength ( innehåller typ söt citrus) luktar som den glassen smakade... Oh, vad jag skulle älska att få äta clip-Clap igen... Hudkrämen smakar inte som den luktar :angel::grin:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka