JAA exakt den! Varför tar dom bort så god glass förÅh, bohemian raspberry kanske du menar? Den saknar jag med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JAA exakt den! Varför tar dom bort så god glass förÅh, bohemian raspberry kanske du menar? Den saknar jag med!
Lät gottJordnötter med sourcream smak också. Typ som chilinötter, men höljet hade sourcream smak. Min mamma var galen i dom
I mitten av åttiotalet fanns glassen Alexandra, en jättestor strut. Vet att jag älskade den, vet dock inte om jag skulle göra det idag men skulle gärna prova ;-)
Sambon saknar 'rivisto' att strö på popcornen, nån sorts ost som verkar varit helt fantastisk på just popcorn![]()
Det var himmelsktLät gott(säger jag som egentligen inte tycker om nötter men älskar sourcream.)
Jo, oj, jag stavade fel ser jag nuHette den inte Rivosto? Den har jag sett nyligen.
Jordnötter med sourcream smak också. Typ som chilinötter, men höljet hade sourcream smak. Min mamma var galen i dom
Arla Mu-dryck med jordgubbs- och banansmak.
Alltså det var någon som köpte och tyckte om dem? Jag jobbade på Arla när de lanserades och man kan säga att det var en snabbt övergående historia. Ganska snabbt blev volymen nästan noll. Och de smakade ju förfärligt :-)
Den såg jag på Pressbyrån senast häromdagen?