Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det är väl inte sånt hölje över? Bara nötter i kryddblandning.Det finns här i lösviktsnaturgodisetBåde sourcreamjordnötter och cashewnötter med samma smak.
Marabous sensation-choklad caramelized almonds & sea salt kan vara bland det godaste jag ätit i chokladväg...
Och nu har jag inte sett den i en enda affär på jättelänge, var tvungen att kolla med marabou och den har utgått ur sortimentet![]()
Rätt dag att prata glass på, och rätt dag att påpeka att Kling's Glace har lösningen på alla problem:På 70-talet och början på 80-talet fanns det en glass att köpa i frysdisken i paket som var apelsinis med chokladöverdrag. Vet ej vilket märke, för jag var så liten då.
Nej... Den är ju den bästa!Marabous sensation-choklad caramelized almonds & sea salt kan vara bland det godaste jag ätit i chokladväg...
Och nu har jag inte sett den i en enda affär på jättelänge, var tvungen att kolla med marabou och den har utgått ur sortimentet
![]()
![]()
Jag saknar en solero (tror jag det var?) glass som var som typ is runt med hela frysta jordgubbar i. Helt galet god, var den enda glassen jag åt länge och saknar den varje sommar
Saknar även B&J bohemian rasberry, den enda B&J glassen jag någonsin gillat
Edit: Solero Ice hette glassen jag älskade, citronisglass runt med hela jordgubbar i, helt galet god![]()
Ja rubriken talar väl för sig själv. Finns det något ni saknar som utgått ur sortimentet, även om det kanske gått flera år sen det försvann?
Jag blir fortfarande lite ledsen när jag tänker på Pepsi Max twist. Pepsi max med en gnutta citron. Jag var totalt beroende av denna härliga dryck. Sen försvann ju alla med citron. Cola light fanns ju med lime ett tag men försvann också.
Kommer nog på mer. Är sugen på Pepsi just nu![]()