Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja rubriken talar väl för sig själv. Finns det något ni saknar som utgått ur sortimentet, även om det kanske gått flera år sen det försvann?
Jag blir fortfarande lite ledsen när jag tänker på Pepsi Max twist. Pepsi max med en gnutta citron. Jag var totalt beroende av denna härliga dryck. Sen försvann ju alla med citron. Cola light fanns ju med lime ett tag men försvann också.
Kommer nog på mer. Är sugen på Pepsi just nu![]()
Sagogryn - att göra sagogrynssoppa på...
After Eight-kulor.
Små mintkulor med ett hårt skal av choklad runt. 100 g/ask, alldeles perfekt storlek.
Sagogryn finns fortfarande på välsorterade mataffärer, typ Ica Maxi och City Gross.
Hm. Har inte sett sagogryn vare sig på Ica maxi eller Willys här.
Ohyes!Cornetto citron, den enda GB-glassen jag älskat![]()
Verkligen! Mina första PMScravings stillades med den, inköpt på ICA bakom skolan. Ett ytterst välmotiverat microskolk.Marabou Jordnötsnougat, fanns typ -95. Mycket saknad!
Alltså det var någon som köpte och tyckte om dem? Jag jobbade på Arla när de lanserades och man kan säga att det var en snabbt övergående historia. Ganska snabbt blev volymen nästan noll. Och de smakade ju förfärligt :-)
What?![]()
Japp! Däremot är det en vinter-edition så det är nog längre att bunkra kanske. Jag vet inte hur länge de finns kvar.![]()
*bereder plats i skafferiet*
Tack för info![]()
På 70-talet och början på 80-talet fanns det en glass att köpa i frysdisken i paket som var apelsinis med chokladöverdrag. Vet ej vilket märke, för jag var så liten då.
Oh, vad jag skulle älska att få äta clip-Clap igen...