Matchat värre

alazzi

Trådstartare
Nu kan du matcha sporremmen och huvudlaget:
13_030096.jpg

RIMG0015.JPG

Sv: Matchat värre

Kul!... Fast, jag skulle inte vilja ha taggtrådsmönstret för det påminner hela tiden om det småländska stängselkulturen som jag håller på att bli vansinnig på. :mad:

Jag tyckte så för en del år sen när jag såg taggtrådsmönstart första gången. men sen har jag ändrat smak och tycker att det ser rätt fräckt ut:)

Ser framför mig Leo och du i matchande illgrönt med rosa inslag och taggtrådsmönster...Helfräckt!!!:idea: ...helt unikt, skulle jag vilja påstå;)

Jag har inte bestämt mig för färg än och kommer troligen att satsa på ett huvudlag med "knots" i ljust läder...

:eek: ...det sista inlägget vägrar jag läsa!!! Känner inte någon som så seriöst jobbar för att utveckla både sig själv och hästen som du, alazzi...och utvecklats har ni. Sen får vi andra leva med färgerna;)... Staffan L sa att det är inte det som domarna kikar på så länge utrustningen är korrekt:D

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: Ramona
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 215
Senast: Flixon
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter 8-12 januari rider Tinne Vilhelmson Silfvén världscuptävlingar i Wellington, Florida, USA. Precis som de senaste 15 åren startar hon upp...
Svar
0
· Visningar
92
Senast: Gunnar
·
Hemmet Vi har en trappa med "ektrappsteg" (ser ut som såns man lägger färdiga på). Jag skulle egentligen vilja slipa och ljusa upp trappen så... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 326
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka