Sv: Matchat!

Svart och vitt även om färgerna inte är så klara på kortet... :) vanligt på tävling iof men iaf;)



Gino och jag är svarta, för att Gino har svarta ben, och Schabraket har guldkant eftersom Gino är guldfärgad;D
92380_1183312369.jpg
 
Sv: Matchat!

Har ett skitsnyggt äppelgrönt set från Eskadron till min lill-häst. Bild kommer snart... :bow:
 
Sv: Matchat!

Svart och vitt även om färgerna inte är så klara på kortet... :) vanligt på tävling iof men iaf;)



Gino och jag är svarta, för att Gino har svarta ben, och Schabraket har guldkant eftersom Gino är guldfärgad;D
92380_1183312369.jpg


Men där är han ju skimmel?? är han det eller växlar han?

Har sett han i verkligenheten o då va han ju gul o då va han väl 6, jag var på samma tävling som dig för ca 1 år sen me mina lilla connemara guling:)
 
Sv: Matchat!

stromsholm2_07.JPG


Vaniljgult scabrak och benlindor
dressyr2_070602.JPG


Vitt.vitt.vitt..:)
 
Sv: Matchat!

Vilken läcker häst du har! Han ser jättemaffig ut på det första kortet! Kul med lite bilder på en dressyrhäst. Hoppryttarna verkar ju vara duktiga på att matcha. Men var är alla western, dressyr eller distansryttare? Distansryttare VET jag är duktiga på att matcha!
 
Sv: Matchat!

Tack!:) Första bilden är från Strömsholm när vi var där på kurs för två veckor sedan. Fick även höra att min häst såg ut som en hingst...men det är ett 5-årigt sto...:rofl: Hon är inte så jättspäd....:angel:
 
Sv: Matchat!

JNIOCNMQNQNPI4.jpg

Grått/svart
JNGNJNDQOQDOH8.jpg

blått/svart
JNGMPMLSEPERQ4.jpg

brunt

Fan matchningarna hamnar ju inte på bild :smirk:
 
Sv: Matchat!

Men där är han ju skimmel?? är han det eller växlar han?

Har sett han i verkligenheten o då va han ju gul o då va han väl 6, jag var på samma tävling som dig för ca 1 år sen me mina lilla connemara guling:)


haha, nej han är jättegul, jämför med bakhasorna som är vita;)

Va har du för liten connemara guling då? Kanske vet jag vem du är?
 
Sv: Matchat!

hhmm jag menar översta bilden den andra ser jag inte, men kom o tänka på en sak e de han eller hans mamma? för henne brukar du väl oxå rida?

Han ser så apelkastad o grå ut om de e han?

Vet inte om du vet vem jag är men min connemara heter katleen och jag bor i järna. Fast katleen bor nu på prov hos en tjej i Kallhäll som kanske ska köpa henne för jag e för gammal för o tävla ponny:(

Så man får hoppas de funkar för hon kommer få de så himla bra i kallhäll:)

Just det hon stod på billsta förut oxå M****S Dotter S hade henne, men de funkade inte, nu kanske du vet vem busponnyn är;)
 
Sv: Matchat!

Jag tänkte precis lägga upp en riktigt välmatchad bild (både mig å häst! xD) men det går inte att länka till bilden från pixbox! Är det jag som har fått hjärnsläpp eller är det så för er andra "pixboxare" med? :(
 
Sv: Matchat!

När du har bilden uppe i pixbox, högerklicka och välj egenskaper, kopiera adressen och länka in den här, men ta bort siffrorna och frågetecknet efter .jpg så ska bilden komma upp... Hoppas du fattar:)
 
Sv: Matchat!

hhmm jag menar översta bilden den andra ser jag inte, men kom o tänka på en sak e de han eller hans mamma? för henne brukar du väl oxå rida?

Han ser så apelkastad o grå ut om de e han?

Vet inte om du vet vem jag är men min connemara heter katleen och jag bor i järna. Fast katleen bor nu på prov hos en tjej i Kallhäll som kanske ska köpa henne för jag e för gammal för o tävla ponny:(

Så man får hoppas de funkar för hon kommer få de så himla bra i kallhäll:)

Just det hon stod på billsta förut oxå M****S Dotter S hade henne, men de funkade inte, nu kanske du vet vem busponnyn är;)

Översta bilden är Ginos mamma:) du hade rätt!

har en liten aning om vilken ponny det kan vara, men vet inte riktigt...:angel:
 
Sv: Matchat!

Jag lägger in bilden på mig o Gino igen eftersom den tydligen inte syntes:)

 
Sv: Matchat!

hehe ja nu ser jag ju att de inte va gino tyckte han såg så apelkastad o skum ut :D

Sen kom jag ju på att de måste va mamman hans.

Han e så fin din Gino:love:

Jag e avis på dig vill oxå va ponnytyttare fortfarande:)
 
Sv: Matchat!

Din fux gör sig verkligen grymt snyggt i london träns/sadel!
 
Sv: Matchat!

vi var väldigt matchiga idag, bara det att jag inte har bild på mej själv, men ni får nöja er med en bild på den vackra :love:

12290823.jpg


Jag hade:
*jusblå lackoste piké
*marinblå v-ringad tröja, (Lacoste kragen fick stick fram), ja och *sen bruna ridbyxor och vantar
*marinblå JW charles owen hjälm, matchade luvan och schabraket med både färg och märke, det ni nu kör vi avancerat :angel: :p
*och sen som grädde på moset då jag hade glömt mina ridskor hemma, vita jumpadojjor och blåa ridstrumpor :angel:
 
Sv: Matchat!

haha supermatchat å genomtänkt och sen gympadojjor :D de e bra jobbat ;)
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
781
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
642
Senast: Lady_S
·
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
10
· Visningar
532
Utrustning Tror att jag ska ta tag i sadelbyte i vinter och funderar en del kring vad som skulle kunna vara aktuellt att prova. Tänker en del...
Svar
6
· Visningar
935
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp