Bukefalos 28 år!

Sv: Matchat!

Jag vägrar matcha mer än så här.

tore2.jpg

Skitsnyggt!!! Ser att du har ett Pessoa-schabrak, är du nöjd med det? Jag är himla sugen på ett sådant.
 
Sv: Matchat!

Skitsnyggt!!! Ser att du har ett Pessoa-schabrak, är du nöjd med det? Jag är himla sugen på ett sådant.

Jag har inget att göra, så jag kan lika gärna också svara :p
Jag har också Pessoa-schabrak. Är jättenöjd med det. Lite för tjockt o varmt på sommaren bara så just nu hänger det bara i skåpet. :)
 
Sv: Matchat!

ohh, fint träns (på bild 1-4) :love: var har du köpt det? (;
 
Sv: Matchat!

:crazy:haha. ja o man får säker samma kvalité

förbygeln är ju från Hööks, visst det är ok läder för det priset, men det har redan blivit "sprickor" i lädret o mitt Equipe träns är som mjukt smör i jämförelse o jag har smörjt båda samtidigt m samma medel o allting...
 
Sv: Matchat!

Haha jag vet att kvalitén är kass, men eftersom jag tröttnar på det mesta efter ett tag och ska köpa nytt hela tiden så behöver det inte vara någon superkvalité.. Men jag kan erkänna att det är mkt roligare att ha dyrare grejer ;)
 
Sv: Matchat!

Luvan och Schabraket är av märket Global, om jag inte är helt ute och cyklar :p
 
Sv: Matchat!

Jag frågar dig här eftersom det var här jag hittade ett inlägg av dig nu:)

Du har ju en equipe expression och har väl haft den ett tag nu?

Funderar på att köpa en sån nu:d är trött på att prova beg sadlar till min hopplös-ryggade häst så jag tänkte ta ut dom o se om den kan passa min pålle eller nån annan av deras billigare modeller eftersom min häst e så ung så vill jag inte lägga ner massor med pengar.

Men hur tkr du den är i lädret?
Är dom duktiga utprovare dom som kommer ut?

Förlåt för att jag snor en liten bit av tråden till min fråga:o
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
561
Senast: Lady_S
·
Utrustning Tror att jag ska ta tag i sadelbyte i vinter och funderar en del kring vad som skulle kunna vara aktuellt att prova. Tänker en del...
Svar
6
· Visningar
917
Senast: Ajda
·
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 788
Senast: Exile
·
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
613
Senast: niardasp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp