MATCHING-tråden!

Sv: MATCHING-tråden!

Jag har inga bilder med grejerna på hästen än, men det kommer, så tills vidare får ni se grejerna när de var nyköpta...
Har kommit in i en brun period...

Schabrak:
SchabrakHorze.jpg


vintertäcke:
Vintertcke.jpg


Regntäcke:
regntcke.jpg


Ridtäcke:
ridtckehorze.jpg


Ridbyxor, strykkappor samt sadelgjord (dock är den i svart då sadeln är svart):
ridutrustning.jpg



Nu är jag på jakt efter ett stalltäcke i brunt/beige också - någon som kan tipsa får jättegärna PM:a! :)
 
Sv: MATCHING-tråden!

Såhär såg gamla foderhästen ut i mintgrönt. Ni får ursäkta kvaliteten på bilden (svårt att få bra bilder i ridhuset) och ryttaren (vi har precis klarat av ett 40 mins pass)...

P8060007.jpg
 
Sv: MATCHING-tråden!

Har tänkt börja matcha i brunt och beige ..

Men såhär ser vi oftast ut nu

Blått

23997956.jpg


Blått och beige

24610512.jpg


Grönt och beige

23547622.jpg
 
Sv: MATCHING-tråden!

Jag matchar alltid, dock är det inte mycket jag har på bild...

Grått:


Grått igen, fast andra grejer och annan häst:


Svart och grått:


Svart:


Ljusblå :angel::


Blå:


Grönt:
 
Sv: MATCHING-tråden!

Grymt söt ponny! (eller islandshäst :p)
härligt med rosa, men är det förgygel eller vad som du har på första bilden? *vill se närmare på*. och de rosa reflexsakerna är jag såå avundsjuk på. önskar jag köpt när h**ks hade, men hade inget sto då (vara rödbrun stor vallack), nu har jag sto men h**ks säljer inte längre. och ponnypr*kt är så dyrt..

Det är bara en reflexbrösta :) Reflexsakerna har jag beställt från åstorps reflexservice (bara att googla så hittar du). Fördelen med deras reflexer är att du kan få i olika storlekar! Perfekt till små smalbenta flickiga islandsponnies (hästar...) :D Jag skall troligen beställa blåa till min vallack oxå. Varför se ut som alla andra lixom :angel:
 
Sv: MATCHING-tråden!

Åhh. Tack! :angel: Har beställt.. allt rosa som gick att hitta :devil:

Har du köpt på plats elelr beställt? tänkte om du viste hur lång tid det tar att få grejerna?

till ts: sorry för trådkapning.
 
Sv: MATCHING-tråden!

Kl

2196wj6.jpg

Maximalt med min röda näsa + röda ögon också :D
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
75 818
Senast: Klara
·
Tjatter Efter att SVT hade den dåliga smaken (sic!) att lägga ner det bästa TV-programmet ever har ni tagit saken i egna händer. Ni är nu...
67 68 69
Svar
1 366
· Visningar
37 896
Senast: Artline
·
Tjatter Påskharen sprang vilse och missade Secret Easterbunny - så jultomten hojtade till från sin bastkjolssemester och erbjöd sig att köra en...
13 14 15
Svar
295
· Visningar
17 667
Utrustning Tja, kanske en helt onödig tråd men jag gillar benskydd, lindor och boots. Har inte hittat någon liknande tråd här så startar en. In med...
2
Svar
29
· Visningar
7 235
Senast: Magica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp