JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sv: MATCHING-tråden!
Jag är lite besviken på att de flesta inte upptäckt att man kan matcha även träns. Tycker nog att ni är lite tråkiga
.
Tyvärr har jag bara lila; pad, hjälm, träns, tyglar, förbygel, benskydd, strumpor o vantar. Jag brukar ha lila tröja också men red i klubbtröjan här.
// Linda
Glömde att jag faktiskt har lila glasögon också.
Sv: MATCHING-tråden!
Jag och min kille kör stenhårt på grått!
Tyvärr hade jag ju inte matchat mig själv riktigt, men hade klubbjackan på här.
Men ska köpa en grå kavaj så fort jag hittar en!
Köpt nytt grått schabrak nu också, har det dock inte på bild ännu.
Och gråa lindor och grått fleecetäcke har vi såklart också
Tjatter
Efter att SVT hade den dåliga smaken (sic!) att lägga ner det bästa TV-programmet ever har ni tagit saken i egna händer. Ni är nu...
67
68
69
Tjatter
Påskharen sprang vilse och missade Secret Easterbunny - så jultomten hojtade till från sin bastkjolssemester och erbjöd sig att köra en...
13
14
15
Dressyr
Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Gnägg
Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här.
Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Ja faktiskt nästan identiska jag trodde det var en sån innan jag läste texten.
Nota
35 minuter sedan
Svar: 1 871
Visningar: 182 550
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Biologisk krigsföring från min hund ikväll. Jag är totalt förstörd av pollenallergi och han ska bestämt kissa under ALLA träd jag inte...
geting
Idag kl 00:08
Svar: 1 352
Visningar: 82 409
Hund
Tar jag rätt beslut att avliva?
Hundhälsa Fy vad jag lider med dig. Sådant fruktansvärt och jobbigt beslut att ta. Får sälla mig till övriga och säga att du gör rätt som tänker...
fio
Idag kl 00:06
Svar: 19
Visningar: 1 100
Hund