Matchingexperter hjälp tack!

Molle__

Trådstartare
Ska shoppa loss på Globen och tänkte köpa något snyggt pannband å shabrak till sköthästen.. men jag vet inte riktigt vad han passar i.. så nu får någon/några snälla personer hjälpa mej... :angel:

Han är en C-ponny vid namn Globus:love:

Han har svart träns med silverspännen och svart sadel om det hjälper att säga det...

Sv: Matchingexperter hjälp tack!

Brunt schabrak i ton med hans bruna fläck, vit passpoal och svart kantband. Svart gärna v-format pannband med med eller utan silverdekoration.:d

Jeg tror han blir lekker med marineblått..

Brunt schabrak med silver passpoal (eller vit/svart) Pannband *tänka* Något snyggt svart med silver dekor tror jag blir bäst!

Schabrak i brunt gärna olika bruna nyanser t ex. brunt schabrak med beige eller ljusbrun passpoal :love:

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
577
Senast: Ramona
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 086
Senast: Blyger
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag har lånat ut min ponny i sommar. Hade från början inte tänkt att göra det men blev tillfrågad från en bekants bekant som... 2
Svar
34
· Visningar
4 550
Senast: QueenLilith
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 890

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hiss eller diss - del 6
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II