Matchningsdilemma...

boccia

Trådstartare
Har köpt ett (i mina ögon) supersnyggt träns till min nya pålla, men har problem att hitta matchande bett :(
Tränset har mässingsspännen, men jag hittar inget sånt bett som jag vill ha i mässingsfärgat :crazy: Vill ha ett smalt, tredelat muffbett

Är det ett stort No-No med vanligt rostfritt bett till mässingsspännen? :angel:

Sv: Matchningsdilemma...

Jag tycker mässingsbett är skitfula så nej, jag tycker inte det är big no-no alls med rostfritt till mässingspännen. Det allra snyggaste är dock Sprengerbett som har rostfria ringar och mässingsfärgad mundel :love:

Jag hatar att blanda guld/silver annars dock ;)

jag har ett sånt mässingsfärgat bett från globus tror jag. jag tycker att det är snyggast att ha allt i mässing om man nu ska ha det ;p

mmmm, tittade på ett sådant igår, men vet inte ifall jag är beredd att hosta upp 999kr för ett bett jag kanske bara kommer använda under inridningen... :grin:

Liknande trådar

Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 303
Senast: Reshästen
·
Utrustning Hej! Ny här på forumet! Har en islandshästvalack på 16 år, som jag haft i lite över 4 månader. Vi har problem med bett och att hitta...
Svar
11
· Visningar
5 579
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig... 2
Svar
21
· Visningar
8 451
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag jobbade med att stärka min självmedkänsla så var det vissa saker som fick mig att titta tillbaks på min barndom. Annars har jag...
Svar
12
· Visningar
2 387
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31