Matchningsexperter: smakråd tack!

drekaflúga

Trådstartare
Jag kör mest utan schabrak (enbart antiglidpad) till min islänning men ska nu slå till på ett dressyraschabrak så vi kan glänsa ikapp med halvbloden på dressyrträningen i sommar:D.

Så alla matchningseksperter:
Vilken färg blir finast på schabraket på honom(med matchande benlindor såklart)?
http://www.hooks.se/Butik/assets/product_images/stor/400622.jpg
Det bruna/rosa
eller
Marinblå/röda
IMG_1519.jpg

Han fäller på bilden så färgen är ojämn och kommer bli som de mörkare gulbruna partierna på halsen när han är klar..

Sv: Matchningsexperter: smakråd tack!

Jag tycker inget av dom tyvärr. Jag skulle satsa på SM WAVE SHABRAK om jag skulle handla på h**ks, det gröna är skitsnyggt! Skulle passa bra på din häst:love:

Jo det är på h**ks det blir då jag ändå ska beställa ett täcke. Hmm....jag har ett mossgrönt och jag tycker det blir som en enda skogssoppa på han...

Jag är ju en sucker för brunt, men jag tror att han skulle bli fin i det blå-röd-vita- de isländska färgerna.

De marin/röda säger jag fast jag älskar det bruna/rosa själv.
Men tror det marina blir snygg brytning på din kille...

marin blå/röda! jag älskar rosa på hästar men på din vallack tycker jag inte att du ska ha de!:D

Ooo alla tre var supersnygga tycker jag! :love: - men jag tror det svarta eller marina skulle passa bäst! Snygg häst btw! :d

Svart och guld, tror jag skulle bli fint på din kille!

Här kommer en glädjedödare, men det blir nästan inget kvar av en islandshäst när man lägger på den ett schabrak. Finns det ingen snygg vojlock du kan ha så att folk får se din fina häst istället för ett schabrak med ben?:o

Om bara ngt av de på bilden är aktuellt så skulle jag välja det svart/gråa. De andra färgerna tycker jag skär sig så mot hans fina färg.

Haha......just därför jag bara använder schabrak när vi dressyrar med de stoooora hästarna....

Men han är faktiskt stor, 145cm så på honom ser det inte så tokigt ut. Tack för alla tips.

Har inte bestämt mig än men det blir en bild på honom plus schabrak när jag fått hem det!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka