Maten du skäms över att älska

Jag vet inte om jag skäms för det, men inget slår snabbmakaroner och välstekt falukorv och så ketchup till :d

I övrigt gillar jag pölsa med kokt potatis och rödbetor. Hm...var länge sen, måste jag nog köpa och äta känner jag.

Ok, nåt som jag skäms lite över är faktiskt att röra ihop yttepyttemjölk och en hel hög oboy till en smet och smaska i mig :o. Gör det ibland om sockersuget blir för stort och det inte finns nåt godis/kakor hemma.
Alltså då äter jag bara skämsmat :o. så glad att det finns en till :bow:
 
Har aldrig erkänt det innan, men, salami eller vanlig medvurst med körsbärstomater och rödlök, alltså bara det utan bröd eller annat. :o möjligen lite isbergssallad men absolut inte nödvändigt.
 
Om jag är på ett grillställe i Grekland och får in en sådan här tallrik så beskärmar jag mig först HÖGLJUTT över mängden kolhydrater och sedan äter jag upp varenda smula på tallriken och NJUTER.

caCobaE.jpg


(Det är inte korv, det är färs på spett fast utan spett).
 
Jag älskar att "gegga" med maten! Mosad potatis med sås, lägg vad du nu äter till på och rör om.
Ris med korvstråganoff, lägg på rivna morötter och lite roadisland-sås och rör om.. Alltså egentligen vad som helst i en röra med färska grönsaker i, mums!
Sen är nog den absoluta favoriten kalla ärtor med dill/"fil"-sås
 
Om jag är på ett grillställe i Grekland och får in en sådan här tallrik så beskärmar jag mig först HÖGLJUTT över mängden kolhydrater och sedan äter jag upp varenda smula på tallriken och NJUTER.

caCobaE.jpg


(Det är inte korv, det är färs på spett fast utan spett).

Cevapcici, månne? :D
 
Alltså jag skäms inte men jag kan trycka i mig ohyggliga mängder med rostat bröd med kalkon och myyyycket purjolök. Så. Jävla. Gott.
 
Även en av mina favoriter - socker, grädde och kakao :love: gärna som frukost eller innan middagen :D kallas här för "gegg-oboy"
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp