Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skolans överkokta spaghetti saknar jag fortfarande.
Skolans smaklösa köttfärssås saknar jag, det var den enda köttfärssås jag tyckte om som barn.Skolans överkokta spaghetti saknar jag fortfarande.
Åååååååh, burkmandariner. Gärna med lite tjock ovispad grädde. Direkt ur burkenför att inte tala om att jag ÄLSKAR burkmandariner.
Den där armstjocka spagettin som serverades med en simmig köttfärssås som egentligen inte smakade något? Jag vet inte om den var god men jag gillade den![]()
Väcker ett minne till liv. Tiden i gymnasiet, när vi åt på McDonalds och doppade stripsen i mjukglassÅh nu kom jag på en sak som min kille tycker är obegripligt och småäckligt att jag tycker om: pommes frites som man doppar i jordgubbsmilkshake![]()
![]()
. Typ det godaste som finns men uppenbarligen inte särskilt kultiverat
. Obs skäms dock inte över det alls.
Skäms du över att äta smörgåsgurka??Snabbmakaroner och bearnaisesås, helst blå bands.
Falu rågrut med (ostekt) falukorv.
Smörgåsgurka.
![]()
Jag vet inte om det handlar om bristfälliga smaklökar men helt klart måste de vara felprogrammerade på något sätt för att uppskatta burkchampinjoner!Jo men vi finns. Och smyger runt med våra absurda böjelser. Jag undrar om det har med ens smaklökar, vissa jag känner är ju supersmakare och andra av oss har ju öhm, inte så mycket till smaklökar då enligt vissa.
Färska champinjoner är inte gott, de har ju inte den där unkna mumsiga smaken av konserv.....
Men ska man tala om något som faktiskt är rätt äckligt i tanken är att mosa kokt ägg med lite salt och julmust till en välsmakande röra![]()
Skäms du över att äta smörgåsgurka??
Ibland kan jag vara sugen och äta flera direkt ur burken. Utan att skämmas![]()
Fortsätter på den, spagetti bea sås och bacon! Rena himmelriket!Snabbmakaroner och bearnaisesås, helst blå bands.
![]()
Hur kom du ens på tanken att mosa ägg med julmust? Var det, som med så många stora upptäckter, en olyckshändelse?