Sv: Matkasse

Citygross har alltid med en fiskrätt, en kycklingrätt, en färsrätt och så något med nötkött samt fläsk.

Alltid sallad eller någon grönsak till.

Idag åt vi exempelvis laxbiffar. Vi fick mosa ner laxfilén själva till biffar, inga halvfabrikat. :) Igår var det cowboygryta, typ taco med bönor, men även där egen kryddning och inte färdig tacokrydda.

Jag tycker City Gross känns genuin och genomtänkt, och inte krånglig heller. Mycket trevlig! Vi beställer även till fruktlådan, så vi får 3,5 kg olika frukt med också. Annars blir det aldrig av att vi köper frukt. :)

Sv: Matkasse

Åh, jag ska verkligen försöka övertala pojkvännen att köra den varannan vecka ett tag i vår och testa :)

Liknande trådar

Mat Snart dags för mig kliva på semestervikariat igen och snart börja samma bekymmer vad ta med till lunch. Givetvis lättast med matlådor... 2
Svar
36
· Visningar
2 893
Senast: FrDrake
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 029
Senast: starcraft
·
Juridik & Ekonomi När jag vaknade härom morgonen stod min granne på min uteplats, utanför lägenheten (markplan), och glodde in genom mitt sovrumsfönster... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 866
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Hej alla, hur tänker ni som är i min ålder när det gäller detta? Köpa en äldre häst som kanske får ålderskrämpor, ett föl som du kanske... 2
Svar
20
· Visningar
1 816

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka