Mätning på tävlingar

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Fredrica_Fantasma
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 017
Status
Stängd för vidare inlägg.
F

Fredrica_Fantasma

Jag har hört att en fågel viska i mitt öra att dem ska kanske börja mäta ponnisarna på nationella ponny tävlingar. Det sägs att de har sakt det länge men.
Men vad tycker ni? bra eller dåligt?

Sv: Mätning på tävlingar

Jag tycker det är bra, finns många "D-ponnyer" som blir nermätta med de konstigaste metoder..
Så jag tycker det låter som en toppenidé!:D

Jag tycker oxå att man ska kunna lita på mätintyget, men eftersom de inte fungerar så tycker jag det är bra att dom ska börja mäta ...

Då e jag inte ensam om att tycka att det inte e rätt att mäta ner sin häst(ponny).:)

jag tycker med att det är bra för det är inte rätt mot de ponnyer som håller måttet när de stora så kalllade hästar som tävlar som ponny är med.

Det finns redan flera trådar om detta med ponnyers storlek/mätningar...Därför låser jag denna och ber er fortsätta diskutera frågan i de trådar som redan finns.

/B_A_L, moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: Ramona
·
Avel Såg programmet Klonade Djur igår som till största delen handlar om kloning av hästar. Jag hade ingen aning om att det var så utbrett i... 2
Svar
21
· Visningar
1 366
Senast: BornAgain
·
Ridning Jag har nyligen börjat rida på ridskola, efter ett liv med träning och tävling på egna hästar. Trivs bra med ridskolan, ridläraren är... 2
Svar
20
· Visningar
1 754
Senast: cewe
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 634
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka