Mått Golden star

perniiiiiilla

Trådstartare
Hej! Jag behöver verkligen hjälp. Jag tänkte sälja min sadel prestige golden star men förstår mig inte på måtten.. Har fotat kåpan å det står 1733 och under står det 34? Och vad motsvarar måtten i vidd? Normal? Extra vid??? Suuuper tacksam för svar

Hej! Jag behöver verkligen hjälp. Jag tänkte sälja min sadel prestige golden star men förstår mig inte på måtten.. Har fotat kåpan å det står 1733 och under står det 34? Och vad motsvarar måtten i vidd? Normal? Extra vid??? Suuuper tacksam för svar
33 är vidden ju. Och motsvarar normal, dock är prestige små i strl så snarare typ smal/normal!

Om det står 34 under 33 så var sadleln 33 från början och är omvärmd till 34, den är alltså normal/normal mot vid beror lite på modell. Jag hade nog sagt normal bom i prestigemått.

Prestige mäter ju sina i 33, 34 osv medans andra heter normal, vid, xw eller 2,3, 4 osv :) så en 34 i prestige kAnske är som en W santa cruz ex. :) beror på hur företaget som tillvärkar sadlarna har valt att mäta storleken

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: cowgirl81
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 268
Utrustning Har verkligen ingen koll på det här med sadlar så jag provar här. Har precis köpt en d-ponny och fick med en Prestige Golden Star som...
Svar
7
· Visningar
1 350
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa... 2
Svar
30
· Visningar
6 063
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka