Mattes fårskinnspad

angelic-a

Trådstartare
Är det någon som vet vad märkningen på mattes fårskinnspaddar står för? Jag har en padd som är märkt med VS, är det en allround- eller hoppmodell?

Ska köpa en till och vill ha en likadan men vet inte om jag ska beställa hopp eller allround.

Är det någon som vet vad märkningen på mattes fårskinnspaddar står för? Jag har en padd som är märkt med VS, är det en allround- eller hoppmodell?

Ska köpa en till och vill ha en likadan men vet inte om jag ska beställa hopp eller allround.
Kolla med butiken du ska beställa från?

Älskar fö min mattes, haft så mycket nytta av den.

Men det ska ju finnas en modell som "bara" är hoppmodell. Hur är den märkt då?

Det enda jag sett som varit märkt hopp är schabrak/vojlock med inbyggd padd, då har den varit märkt S/J, kanske är hoppadd också märkt så om den nu finns :)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
864
Senast: Lisen82
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 218
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
755
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka