mattes pad

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare clint Eastwood
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 471
C

clint Eastwood

Läste tråden om mattes paden här på buke och googlade lite för att se deras färgkombinationer å vilka återförsäljare som fanns, men det blev inte mkt info. Vill hitta någon bra sida om man skall beställa osedd å oklämd:D

Någon som vet en bra sida?

Typ som Good4uHorse sidan där dom jätte fint visar priser färgkombinationer å så. Var först inne på en sådan nämligen!

Senast ändrad av en moderator:
Sv: mattes pad

*kl* Jag får betala 899 för en som de säljer för 790 på mantorp hemma i butiken. Fast jag gillar inte o beställa på nätet så det är det värt :D

Ja just det där fanns det med färger, då skall det väl inte va så svårt att få en svensk leverantör att sälja med färger:angel: Tackar!

Bison: Det är lammullet jag vill ha i annan färg, så tråkigt med alla gula;)

Jag har en med brunt ludd som är jättefin! Håller med dig om att man tröttnat på alla gula nu...

Jag har en med brunt ludd som är jättefin! Håller med dig om att man tröttnat på alla gula nu...

Men var har du beställt den då, jag har mailat några som säljer mattes men ingen svensk verkar kunna beställa den i andra färger.

Eftersom min tyska suger vill jag inte beställa där ifrån:angel:

Jag har köpt min på Hästbiten i sthlm, och jag har sett att Skara hästsport också har i andra färger.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
5 189
Kropp & Själ Minns någon tråden jag skapade för 16 år sedan här? Det var egentligen i går för 16 år sedan, och sedan fylldes den på. Blev rätt lång... 2
Svar
38
· Visningar
4 124
Senast: Luff
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Den här sidan startades 14/5 1996 och fyller därför 24 år idag! Under året har det inte skett några större uppdateringar av...
Svar
4
· Visningar
2 959
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 556

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka