Max Flukt vs. Jaggen - vem vinner Kymi GP?

Sv: Max Flukt vs. Jaggen - vem vinner Kymi GP?

Tränaren själv tror inte på chans mot Jaggen. Hon lär vara bättre över medeldistans än sprint.

Åby Stora Pris! :banana:
 
Sv: Max Flukt vs. Jaggen - vem vinner Kymi GP?

jag tror att sätta upp konto som kusk kan bli sämre eller man vet ju inte.
men skulel ju vara kul o se max vinna för jorma ha rju lovat att hoppa av och pussa han som knutsson brukar göra. mn det får vi nog inte se
 
Sv: Max Flukt vs. Jaggen - vem vinner Kymi GP?

Nu är det snart dax på teven.... Kommer troligen missa det för jag måste iväg och jobba... HOPPAS JAG HINNER SE LOPPET! Kunde dom inte visa det i början av sändningen istället...... :crazy:
 
Sv: Max Flukt vs. Jaggen - vem vinner Kymi GP?

Lazio skrev:
Oh shit vad bra Jaggen är. Får rysningar. :bow:


Undras hur fort han kan gå på Meadowlands milebana med dess långa, svepande kurvor? Enligt travnet.se så ska han tydligen ut i Nat Ray Trot senare i sommar.
Victory Tillys 1.08.9 lär ju vara dödsdömt, och Tom Ridge som gick ännu lite snabbare än Victor ska nog inte heller känna sig för säker?
 
Sv: Max Flukt vs. Jaggen - vem vinner Kymi GP?

victory tillys världsrekord är redan slaget. Nya rekordet har väl någon treåring som gick 2,08,(6?). vet i a f att rekordet inte längre inehas av den svenska underhästen.
 
Sv: Max Flukt vs. Jaggen - vem vinner Kymi GP?

*Gotlandsrusset* skrev:
victory tillys världsrekord är redan slaget. Nya rekordet har väl någon treåring som gick 2,08,(6?). vet i a f att rekordet inte längre inehas av den svenska underhästen.

Jo, det var just Tom Ridge som slog det med sina 1.08.6.
 
Sv: Max Flukt vs. Jaggen - vem vinner Kymi GP?

Han kommer säkert slå det rekordet också, inget verkar kunna stoppa honom när han är i den här formen.
Inte ens hans kusk. :devil:
 

Liknande trådar

S
Trav Fina hästar, vem vinner???:bow: :bow: Startlista, St.Michel, 1 609 meter auto Förstapris: 60 000 euro 1 Passionate Kemp -...
Svar
10
· Visningar
927
Senast: Magic
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp