McDonald's-hjälp!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mineur
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 993

Mineur

Trådstartare
Moderator
Jag har en märklig tjänst att be om, ifall det skulle vara någon här på forumet som har tid och möjlighet... Jag håller på att skriva en artikel om McVegan-burgaren som nyligen lanserades i Sverige & Finland, och behöver göra en prisjämförelse. Problemet är dock att McDonald's inte skriver ut sina priser online, så jag undrar om det är det någon här som har vägarna förbi ett McDonald's under dagen och kan kolla vad en McVegan-burgare samt en McFeast-burgare kostar? Endast burgaren, inget meal.

Jag bor inte i Sverige, och kan därför inte kolla själv. Har kontaktat McDonald's, men de säger bara att priserna varierar från stad till stad - vilket är helt okej, men jag skulle behöva ett konkret prisexempel för båda produkterna från en svensk stad.

Jag hoppas att jag inte bryter mot några regler med den här tråden!

Jag har en märklig tjänst att be om, ifall det skulle vara någon här på forumet som har tid och möjlighet... Jag håller på att skriva en artikel om McVegan-burgaren som nyligen lanserades i Sverige & Finland, och behöver göra en prisjämförelse. Problemet är dock att McDonald's inte skriver ut sina priser online, så jag undrar om det är det någon här som har vägarna förbi ett McDonald's under dagen och kan kolla vad en McVegan-burgare samt en McFeast-burgare kostar? Endast burgaren, inget meal.

Jag bor inte i Sverige, och kan därför inte kolla själv. Har kontaktat McDonald's, men de säger bara att priserna varierar från stad till stad - vilket är helt okej, men jag skulle behöva ett konkret prisexempel för båda produkterna från en svensk stad.

Vad jag kommer ihåg kostade en meny 49kr.

På finska hemsida finns prislista, men det står att priserna kan variera. Duger den listan så finns den här.

Tydligen kan priset skilja sig från ställe till ställe då alla ställen inte alltid har samma priset. Frågat min kusin nu i vilket fall om det då hon jobbar på McD och kan svara på hur mycket de burgarna kostar där.

Tusen tack för ert engagemang, jag visste väl att Buke kunde vara till hjälp! :bow:

Jag kommer att använda mig av den finska prislistan som @em-pirre tipsade om, det duger mer än väl och det är dessutom bra att ha en lite mer officiell källa att hänvisa till! :)

Liknande trådar

Foder & Strö Hej Buke, luddig rubrik, jag vet. (Till att börja med vill jag säga att stallbyte är i planeringsstadiet men det är precis som i...
Svar
14
· Visningar
3 114
Senast: MonteRose
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Dalmatiner