Jag har en märklig tjänst att be om, ifall det skulle vara någon här på forumet som har tid och möjlighet... Jag håller på att skriva en artikel om McVegan-burgaren som nyligen lanserades i Sverige & Finland, och behöver göra en prisjämförelse. Problemet är dock att McDonald's inte skriver ut sina priser online, så jag undrar om det är det någon här som har vägarna förbi ett McDonald's under dagen och kan kolla vad en McVegan-burgare samt en McFeast-burgare kostar? Endast burgaren, inget meal.
Jag bor inte i Sverige, och kan därför inte kolla själv. Har kontaktat McDonald's, men de säger bara att priserna varierar från stad till stad - vilket är helt okej, men jag skulle behöva ett konkret prisexempel för båda produkterna från en svensk stad.
Jag hoppas att jag inte bryter mot några regler med den här tråden!
Jag bor inte i Sverige, och kan därför inte kolla själv. Har kontaktat McDonald's, men de säger bara att priserna varierar från stad till stad - vilket är helt okej, men jag skulle behöva ett konkret prisexempel för båda produkterna från en svensk stad.
Jag hoppas att jag inte bryter mot några regler med den här tråden!