Jag har en bra kvinnosyn. Kvinnorna omkring mig mår bra. Något för de feministiska männen att ta efter.
Anser du att det är en bra kvinnosyn att det är ett tecken på bristande intelligens att bli våldtagen?

Jag ser inställning som bristande utbildning, bristande intelligens och Trollvarning. Du är inte släkt med Lbb nyregistrerad som du är? Din kvinnosyn är oroande usel.

@PeterL förstår du ens hur provokativt det du skriver är? Jag känner faktiskt inte en enda kvinna som inte blivit utsatt. Själv har jag vaknat av att en kille, som då var mitt ex, hade sex med mig. Och jag lovar dig att jag både är klok och inte bjöd in till det alls.

Sen har män kommenterat mitt utseende och försökt ta för sig av både det ena och andra trots att jag är en klassisk girl next door. MÄN gör så. Det är inte mitt fel, och du bör sluta uttala sig så som du gör, som att det är någon sorts objektiv sanning när det egentligen är din inskränkta subjektiva åsikt. Vad kvinnor gör har faktiskt zip zero nada med det hela att göra. Vad äckliga män gör, har ALL betydelse. För ni är subjekten som utför handlingen. Vi är offer och objektifierade, oavsett hur vi ser på det.

Din kvinnosyn är vidrig, den med.

Mäns kvinnosyn är vidrig i en kvinnas ögon. Det betyder inte att den är det.

Män med bra kvinnosyn tar hand om och är lojala mot kvinnorna omkring dem.
Män med dålig kvinnosyn förnedrar kvinnorna omkring dem för att sedan byta ut dem.

Män med dålig kvinnosyn förnedrar kvinnorna omkring dem för att sedan byta ut dem.
Du förnedrar kvinnor här. Det är mycket förnedrande att bli dömd som ointelligent för att man blivit våldtagen. Särskilt omhändertagande är det inte och dessutom illojalt.
Så enligt din egen definition är du en skitstövel

Pi chi?
Det var inte min avsikt.
Hur tänkte du nu?

Jag hoppas att du bara är ett litet troll som får ut någon pervers känsla av att få igång folk här.
Å andra sidan är du en levande reklampelare för varför feminismen och #metoo behövs.
För det är sådana som du som är problemet.

Du förnedrar kvinnor och det blir bara pinsamt när du tror du har bra kvinnosyn --> din självinsikt står på minus

Du visar liksom inte prov på slutledningsförmåga.... tråkigt för dig men vad kunde man förvänta sig av en sexist?? :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Födda-24
  • Pass förvaring
Tillbaka