Låter toppen. När tänker du börja och hur då? (eller ni, då )Vi brukar innefatta en själv med. Ihop med en eller fler andra..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter toppen. När tänker du börja och hur då? (eller ni, då )Vi brukar innefatta en själv med. Ihop med en eller fler andra..
Ofta är det ju så, i dom lugnaste vattnen simmar dom fulaste fiskarna.Och beskrevs ju som sååå trevlig av alla.
Låter toppen. När tänker du börja och hur då? (eller ni, då )
Intressant hur det upplevs hos en som fötts som man och nu lever som kvinna:
https://www.expressen.se/nyheter/transexuella-elize-blev-aldrig-trakasserad-som-man/
Fy vad hemskt att få kommentarer och erbjudanden på krogen. De flesta män skulle vilja byta. Tänk vad skönt att gå ut på krogen, sätta sig vid ett bord och ha drivor av kvinnor som uppvaktar en och bjuder på dricka. Bara att tacka och ta emot, välja den snyggaste kvinnan och gå hem.
Oj! DET var alltså vad du fick med dig ur den texten.
Inte att man blir tafsad på, tagen mellan benen och att transpersoner då kan riskera misshandel när män upptäcker att det finns ngt mer där än hos de som fötts i kvinnokropp/gjort könskorrigering.
Och att man upplever en generell otrygghet.
Hade straighta män tyckt sånt var kul med?
De flesta män har råkat ut för det även om det naturligtvis är mer ovanligt. Jag kan dock inte se problemet.
Det hände mig på krogen att en kvinna tog handen mellan mina ben bakifrån och tog mig i skrevet. Jag hånglade upp henne mot väggen och senare avslutade vi kvällen hemma hos mig. Ville dock inte gå vidare i den relationen av naturliga skäl. Män har inte den där tramsiga "min kropp"-synen som kvinnor har.
. Män har inte den där tramsiga "min kropp"-synen som kvinnor har.
Vad i helvete menar du med tramsiga min kropp? Tycker du att alla har full rätt till din kropp alltid? Eller tycker du att du, och bara du, har rätten att bestämma vem som får tillgång till din kropp och när?De flesta män har råkat ut för det även om det naturligtvis är mer ovanligt. Jag kan dock inte se problemet.
Det hände mig på krogen att en kvinna tog handen mellan mina ben bakifrån och tog mig i skrevet. Jag hånglade upp henne mot väggen och senare avslutade vi kvällen hemma hos mig. Ville dock inte gå vidare i den relationen av naturliga skäl. Män har inte den där tramsiga "min kropp"-synen som kvinnor har.
Det finns män som tycker det är obehagligt och kränkande när / om kvinnor bara sådär som du beskriver greppar skrevet.
Du vet alla män är inte lagda så att de tar allt som bjuds.![]()
Vad i helvete menar du med tramsiga min kropp? Tycker du att alla har full rätt till din kropp alltid? Eller tycker du att du, och bara du, har rätten att bestämma vem som får tillgång till din kropp och när?
Äsch du är bara ett patetiskt troll som vill provocera.Jag menar att man ska lugna ner sig och se saker för vad de är, samt ge lämplig motreaktion. Istället för att hoppa in i sin offerroll så fort något händer som man inte gillar. Feministerna har fastnat i mellanstadiet, där de endast ser saker ur sitt eget perspektiv.
Fast återigen. NEJ. Du kan inte säga att alla män tycker så, och alla feminister tycker si. Det finns erfarenheter och tidigare upplevelser som gör att det finns lika många sätt att uppleva livet och dess innehåll som det finns människor.Jag menar att man ska lugna ner sig och se saker för vad de är, samt ge lämplig motreaktion. Istället för att hoppa in i sin offerroll så fort något händer som man inte gillar. Feministerna har fastnat i mellanstadiet, där de endast ser saker ur sitt eget perspektiv.
Ett övergrepp.Jag menar att man ska lugna ner sig och se saker för vad de är, samt ge lämplig motreaktion. Istället för att hoppa in i sin offerroll så fort något händer som man inte gillar. Feministerna har fastnat i mellanstadiet, där de endast ser saker ur sitt eget perspektiv.
Och du fastnar inte i mellanstadiet när du ser saker ur ditt eget perspektiv? Att hävda att män inte har samma ”min kropp”-syn som kvinnor är ju inte sant bara för att du inte känner så.Jag menar att man ska lugna ner sig och se saker för vad de är, samt ge lämplig motreaktion. Istället för att hoppa in i sin offerroll så fort något händer som man inte gillar. Feministerna har fastnat i mellanstadiet, där de endast ser saker ur sitt eget perspektiv.
Nu är ju inte det något jag känner. Det räcker att titta på statistiken. Män bryr sig inte. Kvinnor anmäler eller gråter ut på sociala medier.Och du fastnar inte i mellanstadiet när du ser saker ur ditt eget perspektiv? Att hävda att män inte har samma ”min kropp”-syn som kvinnor är ju inte sant bara för att du inte känner så.
Nej då är man nog rejält desperat, fast det finns ju dom som tar lilla pallen och går ut i ladugården,,,,,,,,,alla män är inte lagda så att de tar allt som bjuds.![]()
Nejnej, vi överlåter honom åt buke-maffian, ett öde värre än döden att hamna i deras klor.Äh, hörni, det är kanske bättre att vi svälter ut det här trollet istället så kanske han ger sig av självmant![]()