Meanwhile in London *ulvlek*

Apropå detta med att inte leka.
Jag tappade verkligen sugen efter förra leken av lite olika skäl. Nu är jag sugen igen. I allafall så att jag följt denna lek. Det är samtidigt rätt skönt att kunna gå in och pocornläsa.
 
Apropå detta med att inte leka.
Jag tappade verkligen sugen efter förra leken av lite olika skäl. Nu är jag sugen igen. I allafall så att jag följt denna lek. Det är samtidigt rätt skönt att kunna gå in och pocornläsa.
:banana: och så peppar jag bollen__ med en :bump: samtidigt!!:D
Paus kan vara bra, har själv hoppat ett par lekar när jag var låg och inte kände att det var roligt
 
Det behövs inte. Jag/vi ger upp. Grattis goda och bra kämpat!!
Jag känner att jag orkar inte försöka hitta på någon teori och jag får inte käka enligt koppen för bagaren gör så att jag inte kan äta tydligen. Och då är det ändå kört.
:confused:
 
Lite onykter nu. Nä mycket onykter...
Ängeln skyddade sig själv i princip alla nätter.
Jag fattade inte hur ingen av er begrep det första natten faktiskt.
Och när ni lynchade bagaren tyckte jag att det fanns några som ff tvivlade.
Aja... Vet inte vad ni tyckte om min lek. Men jag försökte
 
Senast ändrad:
Behövdes det sägas?? :(
I min värld kan ängeln skydda vem den vill. Inkl sig själv :(
Måste det finnas på pränt?
Fast jag har aldrig spelat en lek där ängeln kan skydda sig mot lynch och det inte står i rollbeskrivningen :) Så därför är det inte så konstigt att ingen förstod det. Samma med bagaren. Det är ju vid käk som lyan sedan inte kan äta natten efter. Inte vid lynch. Så om det ändrats och inte står med så är det inte så konstigt att man inte förstår :)
 
Och jag kommer leva länge på att jag lyckades hitta Novali01 alldeles själv. Jag är verkligen dålig på att hitta ulvar....

Ja det var ju svårt...not...;)

Ang min o Habinas röst så som sagt, vi hade INTE pratat i lyan utan skrev samtidigt. Tyckte inte heller det var så roligt i denna leken, jag fattade att du spårat mig Q för din roll gissade vi tämligen snabbt. Men jag tar en lekpaus nu iaf.
 
Jag får be om ursäkt till @Artline, jag var fullkomligt övertygad om att du var ond:o

Q listade jag ut ganska direkt - du har ett särskilt sätt att skriva när du vet något som god (tycker jag), märkte det i en annan lek när du pekade ut mig som ond... Så du får akta dig framöver:angel:
 
Jag får be om ursäkt till @Artline, jag var fullkomligt övertygad om att du var ond:o

Q listade jag ut ganska direkt - du har ett särskilt sätt att skriva när du vet något som god (tycker jag), märkte det i en annan lek när du pekade ut mig som ond... Så du får akta dig framöver:angel:
hm
jag får helt enkelt verka god oavsett, det är ju inte alltid man vet nåt som god heller:angel:
Och jag är alltid god, superduperdundergod tom , eller hur @Mirtai ?;)
 
sedan är jag nyfiken på vem ni försökte käka när ni misslyckades med käket? Och om ni medvetet käkade ledarvargen :)

Jag blev ensam i lyan. :angel: Beslöt mig för att inte ta risken att bli lynchad, utan hellre offra mig för ledarvargen. Velade mellan hjartagna, snurrfian och bollen__. Tyckte snurrfian hade betett sig så knepigt, lite som en ledarvarg men samtidigt motarbetat oss för mycket. Hjartagna var jag osäker på, eftersom hon var skyddad när vi försökte käka henne innan misstänkte jag att hon var ängel. Men visst hade hon kunnat vara ledarvarg, som inte kunnat rösta på den vi ulvar röstade på i första dl, eftersom vi röstade på henne. :p Därför fick det bli bollen__ och det var ju rätt beslut. :D
 
Jag blev ensam i lyan. :angel: Beslöt mig för att inte ta risken att bli lynchad, utan hellre offra mig för ledarvargen. Velade mellan hjartagna, snurrfian och bollen__. Tyckte snurrfian hade betett sig så knepigt, lite som en ledarvarg men samtidigt motarbetat oss för mycket. Hjartagna var jag osäker på, eftersom hon var skyddad när vi försökte käka henne innan misstänkte jag att hon var ängel. Men visst hade hon kunnat vara ledarvarg, som inte kunnat rösta på den vi ulvar röstade på i första dl, eftersom vi röstade på henne. :p Därför fick det bli bollen__ och det var ju rätt beslut. :D
Jag hoppades länge på att ni skulle käka mig! :D Men när det sen blev uppenbart att ni hade käkat ledarvargen så försökte jag gå för fullt istället men varken Q eller Hjartagna verkade vara på min linje... :cautious:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp