Bukefalos 28 år!

Meanwhile in London *ulvlek*

hrumpff
men jag hade dig som ulv/ängel länge precis som med hjartagna fast på henne var det ledarvarg/ ängel
men får bjuda på den , jag är på väg ut till dygnstacken och ska hitta mig ett trevligt krypin @Snurrfian :laugh:
Siså, gräv inte ner dig för djupt heller, jag vill spela med dig igen! :love: Men jag tyckte att jag gjorde allt utom att skriva dig på näsan vilken roll jag hade, till och med så att jag nästan fick en varning av Koppen... ;)
 
Känner mig väldigt nöjd med mig själv att jag hade rätt i att novali och Habina var onda ihop! :D

Fast jag hade INTE pratat med henne någonting i lyan. Förstår inte hur det kom sig att @Novali01 både röstade direkt efter mig och sedan skrev ett väldigt likt teoriinlägg. Vi måste ha tänkt likadant utan att veta det. :p
 
Inte lätt att låtsas vara oskyldig med dig i hasorna :rage:
haha
det var lättare med spår kan jag säga, även om jag faktiskt denna gången hade dig som ulv tidigt även innan spået, det var så uppenbart fiskande efter ledarvargen tyckte jag mig se:angel:
och mest sur att jag valde att spåra direkt igen för Novali01 hade jag ju hittat, hela det inlägget efter dl2 hade jag skrivit innan jag fick spåret......
men roligare så här, det ska inte vara för lätt åt nåt håll det ska vara lurigt och klurigt!:)
 
Sedan vill jag be om ursäkt till @fio igen, jag valde dig som käk för att du kändes drivande och hade inga misstankar på dig. Hade helt missat att du åkt ut tidigt varje gång hittills. Förlåt! :( Lovar att inte rösta på dig eller käka dig på evigheter framöver!
 
Siså, gräv inte ner dig för djupt heller, jag vill spela med dig igen! :love: Men jag tyckte att jag gjorde allt utom att skriva dig på näsan vilken roll jag hade, till och med så att jag nästan fick en varning av Koppen... ;)
jo och där funderade jag på det allvarligt kan jag säga, men kom fram till att hintningsvarningen lika gärna kunde vara att du försökte låtsas ha en roll utan motivering som att du faktiskt hade den
 
Ja, om vi hade minsta tvekan om din roll försvann den ganska snabbt där :p
Ledarvargen var ju redan käkad så jag var ju bara tvungen att försöka övertyga Q och så velade jag en hel del mellan Bollen och hjartagna... Men när Hjartagna försvann så anade jag att hon var ängeln, hade hon varit enda ulven kvar så tror jag att hon hade gjort allt för att vara på plats. ;)
 
Fast jag föredrar att vara god. :p :angel:
Jag tror vi sällan spelar på samma sida. Känns som du alltid är ond när jag är god och tyvärt om. Fast när jag är ond så brukar du bli ond så småning om :angel::o

I någon lek har vi varit goda ihop men då har du åkt så tidigt så det räknas inte. Inte heller harry potter leken räknas när vi var onda utanför lyan eftersom vi åkte rätt fort :p
 
Och jag missade faktiskt inte att rösta med mening! Men andra gången jag missade berodde det nog på att jag inte tyckte det var så roligt längre..så jag skall ta paus från lekandet!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp