Meanwhile in London *ulvlek*

Och jag missade faktiskt inte att rösta med mening! Men andra gången jag missade berodde det nog på att jag inte tyckte det var så roligt längre..så jag skall ta paus från lekandet!
Jag förstår att du inte missade att rösta med mening! :love: Men jag var ju tvungen att komma med något som kunde övertyga Q! :D
 
Och jag missade faktiskt inte att rösta med mening! Men andra gången jag missade berodde det nog på att jag inte tyckte det var så roligt längre..så jag skall ta paus från lekandet!
tråkigt, men är det inte roligt så är det nog det enda att göra.
Verkar vara så många som ger upp lekandet nu så börjar bli bekymrad över om vi ens får ihop till en lek framöver:confused:
 
haha
det var lättare med spår kan jag säga, även om jag faktiskt denna gången hade dig som ulv tidigt även innan spået, det var så uppenbart fiskande efter ledarvargen tyckte jag mig se:angel:
och mest sur att jag valde att spåra direkt igen för Novali01 hade jag ju hittat, hela det inlägget efter dl2 hade jag skrivit innan jag fick spåret......
men roligare så här, det ska inte vara för lätt åt nåt håll det ska vara lurigt och klurigt!:)

Och det var verkligen som jag skrev, inte medvetet!
 
Jag förstår att du inte missade att rösta med mening! :love: Men jag var ju tvungen att komma med något som kunde övertyga Q! :D
det var inte det lättaste, men jag funderade men var inne så i hjulspåret vart jag hade dig att det var svårt att komma upp ur dem
mest fundersam var jag när bollen__ tom försvarade dig att du nog INTE var ledarvargen då såg jag ut så här :confused::confused::confused:
 
tråkigt, men är det inte roligt så är det nog det enda att göra.
Verkar vara så många som ger upp lekandet nu så börjar bli bekymrad över om vi ens får ihop till en lek framöver:confused:
jag tror inte du behöver vara så orolig Q4, under de hmmm 5år jag lekt så har jag märkt att lekandet går i vågor, ibland är det en väldigt intensiv period och sedan kan de gå några veckor innan man får ihop en lek. Under en lång period var det runt 12 deltagare och sedan nu på slutet har det varit vanligt med 14-17 å även fler, så ni som kommit in på slutet anser nog att det är "normalt" medan jag själv tycker att 12-13 är det normala. Frågar ni GA eller ngn annan så har de säkert en annan åsikt.

Ibland behöver man ta en paus, ibland räcker det m en lek el två, ibland blir den längre och ibland tröttnar man helt - det är helt i sin ordning oavsett...

Själv börjar jag känna ett sug, men min skalle är inte riktigt med mig för själva lekandet än även om jag popcornläser de lekar jag inte är med i.
 
det var inte det lättaste, men jag funderade men var inne så i hjulspåret vart jag hade dig att det var svårt att komma upp ur dem
mest fundersam var jag när bollen__ tom försvarade dig att du nog INTE var ledarvargen då såg jag ut så här :confused::confused::confused:
Haha gissa om jag ångrade att jag försvarade snurris när jag insåg att jag inte skulle få med dig mot hjärtat. Sen röstade hjärtat och du bad mig försvara mig och jag bara all in! haha. Det gick ju vägen trots allt :D
 
Haha gissa om jag ångrade att jag försvarade snurris när jag insåg att jag inte skulle få med dig mot hjärtat. Sen röstade hjärtat och du bad mig försvara mig och jag bara all in! haha. Det gick ju vägen trots allt :D
ja det var mitt misstag, skulle ha litat på att jag kunde ha rätt i att det var konstigt med det....:cautious:
 
sedan är jag nyfiken på vem ni försökte käka när ni misslyckades med käket? Och om ni medvetet käkade ledarvargen :)
 
Äh, vi har just tömt tanken så det är nog hyggligt rent!

Jag som följt leken på avstånd har helt trott som du!
Så jag tycker du har spelat busbra!
tack då har jag gott sällskap iaf:up:
tanken kommer nog bli väldigt full efter mitt besök är jag rädd:crazy:
men hoppas jag är välkommen ändå?
Jag har blivit lovad att få låna @Klara s dusch också så hoppas jag är sanerad och botfärdig efter det:D
Jag är nog mest nöjd med att ha retats lte med ulvarna om vem ängeln skulle skydda, sedan vet jag inte om det påverkade dem.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp