med i flera träningsgrupper?

Milosari

Trådstartare
innan jag gör bort mig helt och hållet, så tänkte jag fråga här. är det "ok" att vara med i tävlingsträningsgruppen på mer än en klubb? jag har ju min hemmaklubb och där är jag med i lydnadsgruppen, men efter flytten har jag förmånen att han supernära till två klubbar till och jag är väldigt sugen på att träna på minst den ena av dem. givetvis ska jag bli "delmedlem" i den klubben först!

men är det ett normalt förfarande att man tränar med "konkurrenterna"? eller kommer jag få ett mail tillbaka där de säger - öh, nä så gör man bara inte...?:o

Sv: med i flera träningsgrupper?

Jag hade lätt varit otrogen och vänsterprasslat om jag hade den möjligheten.:D

Så jag säger; Go for it! Jag ser det som något väldigt nyttigt.:laugh:

Sv: med i flera träningsgrupper?

Jag vänsterprasslar konstant, är delmedlem i två andra klubbar och tränar friskt på även klubbar där jag inte är medlem så fort jag får chansen :D

Klubbarna jag är medlem i är dessutom otroligt olika, på den ena är dom väldigt inriktade på bruks med mycket skott-träning och många aktiva medlemmar som tränar bruks (vilket innebär mycket större chans till "nya hundar" varje gång och tips i träningen) medan min hemmaklubb är inriktad på agility.
Där är det galna skällande hundar och ägare överallt :D Dessutom har vi en otroligt bra gemenskap! men på den klubben är det tre aktiva bruksfolk så det kommer ju aldrig några nya hundar på platsen osv..

Det är ju fortfarande för min hemmaklubb som jag tävlar och som resultaten registreras på :)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hundhälsa Inlägget jag aldrig trodde jag skulle skriva... Det tar emot såå, men jag behöver lite input från människor utifrån tror jag.. Jag har... 2
Svar
26
· Visningar
7 533
Senast: Modig_Korn
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt... 2 3
Svar
49
· Visningar
12 875
Senast: Karminnie
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 621
Senast: moonstruck
·
H
Utrustning Valde att köpa ett par tyglar i en affär jag normalt inte köper läder i, var i butiken och tyckte tyglarna kändes bra och köpte dem och... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 806
Senast: trofé
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka