med risk att bli tjatig....*hingsttråd*

Sv: med risk att bli tjatig....*hingsttråd*

Ang exteriör bild på Laptop så finns det en på allbreed på "hans" sida.
Eller ja den har funnits åtminstone om inget hänt.
 
Sv: med risk att bli tjatig....*hingsttråd*

Ang exteriör bild på Laptop så finns det en på allbreed på "hans" sida.
Eller ja den har funnits åtminstone om inget hänt.

Kollade precis där och den funkade inte tyvärr....
 
Senast ändrad:
Sv: med risk att bli tjatig....*hingsttråd*

Gauguin De Lully är fin om du vill ha en dressyr häst, men vet inte om man han är tillgänglig , fick veta att det är min hästs pappa och han var mkt framgångs rik
 
Sv: med risk att bli tjatig....*hingsttråd*

Jag tror jag har den sparad i nån av datorerna eller på nån hårddisk, ska se om jag hittar den!
 
Sv: med risk att bli tjatig....*hingsttråd*

ok, tack för info:bow:

Rent poängmässigt och prestation är han perfect, men jag r tveksam till storleken... hade ingen aning om detta innan du nämde det...

Jag ska försöka få fram info om hennes avkomma, men kan bli svårt, tjeckiska är lixom inte min grej:o men ska försöka....
Jag har hört att Loxley, hennes halvbror U: samma sto, ska också vara lite av en bjässe.... men exakt hur stor vet jag inte...

Om du vill så kan jag hjälpa dig med att översätta om du hittar något. Det kan vara lite lurigt med facktermer men jag kan alltid göra et försök.

Mvh

Tora
 
Sv: med risk att bli tjatig....*hingsttråd*

Om du vill så kan jag hjälpa dig med att översätta om du hittar något. Det kan vara lite lurigt med facktermer men jag kan alltid göra et försök.

Mvh

Tora


Wow! :o vore ju toppen, men dock så är det nog ett mail på tjeckiska som behver komma iväg till dem. Hemsidan finns på engelska men hittar inget svar där, men jag kan ju länka den. Det kan ju stå mer på tjeckiska.

lankar också lite info om avkomman, typ blup, men som jag ser det så står det inte mycket.

http://www.stajmanon.cz/cs/aktuality.php detta är stallet jag köpte henne ifrån och också de som har avkomman

http://www.schct.cz/pk/pk_display.php3?id=180027 och här "bluppen" på avkomman
 
Sv: med risk att bli tjatig....*hingsttråd*

Gauguin De Lully är fin om du vill ha en dressyr häst, men vet inte om man han är tillgänglig , fick veta att det är min hästs pappa och han var mkt framgångs rik

jag var först och främst intresserad av att få fram en avkomma som hoppar över månen och tillbaka;), men även ha lite gångarter i bagaget....

men tack ändå
 
Sv: med risk att bli tjatig....*hingsttråd*

puttar upp tråden lite med en förfrågan om det är någon som hade en exteriörbild på Laptop?
 
Sv: med risk att bli tjatig....*hingsttråd*

Jag såg den förra året när jag valde honom och nu hade jag glömt bort honom. Kanske skulle lägga honom på lill prinsessan ändå...
 
Sv: med risk att bli tjatig....*hingsttråd*

Jag såg den förra året när jag valde honom och nu hade jag glömt bort honom. Kanske skulle lägga honom på lill prinsessan ändå...

Ja, då kan det bli iallafall två Laptopbebisar på buke:D

om jag ska vara ärlig så är jag lite inne på att lägga laptop även på min andra nu oxå, men jag är osäker på fryst då han är 9 år och inte haft föl innan.... hmm :p
 
Sv: med risk att bli tjatig....*hingsttråd*

Ja, då kan det bli iallafall två Laptopbebisar på buke:D

om jag ska vara ärlig så är jag lite inne på att lägga laptop även på min andra nu oxå, men jag är osäker på fryst då han är 9 år och inte haft föl innan.... hmm :p

9 och inte fått föl förut kan ju funka men det är nog lite svårare om det är en HAN?!! :rofl:

Jag får tyvärr ingen Laptop i år då stoet kastade men kompisen får en och ska göra en till i år. (Vi köpte sperma ihop)
Han passar stoet men han finns ju redan i säkert förvar i frysen så det kan bli nån på TAI. Funderar på att prova med en annan FAI hingst först men han är jäkligt dyr så jag får se..
 
Sv: med risk att bli tjatig....*hingsttråd*

9 och inte fått föl förut kan ju funka men det är nog lite svårare om det är en HAN?!! :rofl:

ja då kan det bli lite svårt:o:rofl:

Menar ju såklart hon;)

Får se... men absolut värt att tänka på. Har ev lånat ut stoets mage till en bakant, men ville de inte, så skulle han nog passa riktigt bra till henne också.

Får man fråga vilken annan hingst du kanske vill använda? *nyfiken i en strut...*
 

Liknande trådar

Avel Någon som känner till något om den danskfödde hingsten Miro, även kallad Rolex Miro, född 1999. Han är e Royal Z II u Lady Micha e...
Svar
3
· Visningar
713
Avel Hej allihopa! Tänkte om det var någon mer än jag som ska betäcka med ponnyhingstar nästar år och som tycker att det kan va ganske...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 931
Senast: moonstruck
·
Avel Jag går i betäckarfunderingar (halvseriöst iaf), då jag har ett nordsvenskt sto med diplom som 3-åring och med idel klass 1-föl och...
Svar
12
· Visningar
2 702
Senast: Jordon
·
Avel Två veckor till årets första treårstest, så nu drar jag igång denna tråden igen! :) Här diskuterar vi alltså de hingstar som godkändes...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
10 357
Senast: athena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp