Medcial Card

KarolinaJonsson

Trådstartare
Har en liten fundering:)
Jag ska beställa Medical Cardhållare och nummerlappshållare från Hööks, men måste jag beställa själva Medcial Cardet från ridsportförbundet? Eller kan man skriva ut det från internet?
Jag ska debutera p70 nästa helg och ridsportförbundet har stängt tills på måndag...:D
 
@KarolinaJonsson Jag googlade på "medical card" fälttävlan"skriva ut" och hittade flera ställen. Se bara till att det står "fälttävlan" någonstans; jag hittade något som verkade komma från en MC-klubb också, och det hade alldeles för få saker att fylla i. :D Rätt kort har många fält att kryssa i.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 568
Senast: Lhas
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 714
Senast: Niyama
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
744
Senast: Rosett
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 259
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp