Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl inte urtråkigt om man har intresse för det? Verkar rätt kul med naglar om man inte vore djurmänniskaJa, en del som jag träffar har urtrågiga liv, typ latte och nagelsalong.
Det finns massor med distanskurser om det inte finns möjlighet till jobb så finns det ju välgörenhet.
Vad gör du av hästen vartannat år? Du hade haft den länge skrev du, åker den med![]()
En riktigt genuin djurmänniska jag känner gör naglar och har alltid superfina naglar själv. Det hindrar henne inte alls i umgänget med djurenDet är väl inte urtråkigt om man har intresse för det? Verkar rätt kul med naglar om man inte vore djurmänniska![]()
Jag ryser av tanken. Jag skulle aldrig någonsin vilja vara ett bihang till någon annan.
ÅhEn riktigt genuin djurmänniska jag känner gör naglar och har alltid superfina naglar själv. Det hindrar henne inte alls i umgänget med djuren![]()
Det är väl inte urtråkigt om man har intresse för det? Verkar rätt kul med naglar om man inte vore djurmänniska![]()
Det är inte det som stör mig utan just att hans grejer är viktigare än mina. Att jag är ett bihang till honom. Jag skulle aldrig vilja leva så.I min mans bransch är det inte riktigt så illa. De flesta bor längre på samma ort än vi gör och de flesta fruarna är smarta och gör vettigare sker än jag
Nej från 1 juli 2018 gäller att det ska vara studiemedelsberättigande studier.
Jo men jag menar om dom har intresse för naglar så är det ju inget fel att jobba med detDär skulle jag ruttna, men ok för mig.
Hon gjorde naglar på mig till mitt ena barns bröllop och ärligt talat, hade jag inte haft så extremdåliga naglar själv så hade jag fortsatt. Det var så skönt att slippa fundera på om naglarna skulle trasas sönder för att jag packade hö utan handskar (ja, mina naglar är så urkass att jag inte har några naglar kvar utan blödande nagelbädd bara om jag gör det utan handskar en gång) men eftersom mina egna är så urkass så mådde de inte bättre med gjorda naglar precis så det gick i stöpet.
En riktigt genuin djurmänniska jag känner gör naglar och har alltid superfina naglar själv. Det hindrar henne inte alls i umgänget med djuren![]()
Jo men jag menar om dom har intresse för naglar så är det ju inget fel att jobba med detdom skulle kanske ruttna i ett stall.
Nu menade jag att de satt på salongen, inte jobbade därHon gjorde naglar på mig till mitt ena barns bröllop och ärligt talat, hade jag inte haft så extremdåliga naglar själv så hade jag fortsatt. Det var så skönt att slippa fundera på om naglarna skulle trasas sönder för att jag packade hö utan handskar (ja, mina naglar är så urkass att jag inte har några naglar kvar utan blödande nagelbädd bara om jag gör det utan handskar en gång) men eftersom mina egna är så urkass så mådde de inte bättre med gjorda naglar precis så det gick i stöpet.
Haha nä, då får man göra om dem många gånger per dag om man ska ha det som heltidssysselsättningEnda "problemet" jag upplevde var att jag bröt av dem. Hindrade gjorde de inte alls. Men jag mördade dem (mina egna naturliga). Det är fö enda fördelen med att vara hästlös. Nu håller naglarna.
Har många vänner med häst och fixade naglar. Så är man inte klantig som jag borde det om man vill inte vara problem varken ha det eller jobba med det. Men jag vet inte vad man måste göra med sina naglar om man ska slå ihjäl mer än marginellt med tid?
Enda "problemet" jag upplevde var att jag bröt av dem. Hindrade gjorde de inte alls. Men jag mördade dem (mina egna naturliga). Det är fö enda fördelen med att vara hästlös. Nu håller naglarna.
Har många vänner med häst och fixade naglar. Så är man inte klantig som jag borde det om man vill inte vara problem varken ha det eller jobba med det. Men jag vet inte vad man måste göra med sina naglar om man ska slå ihjäl mer än marginellt med tid?
Jag vet inte heller hur man dödar tid på salong, kanske växlar med frisör och hudvård? Träffar sådana, men det är inte riktigt min grej