Media Player

athena

Trådstartare
Varför känner inte Media Player igen alla skivor? Jag förstår att det står Okänd artist på brända skivor, men originalskivor? Kan man få programmet att hitta titlarna på nåt sätt??

Sv: Media Player

Alla skivor är inte inlagda i databasen vilket är förståeligt. Hittar du inte skivan genom att söka så är det bara att lägga in all info själv.

Sv: Media Player

Följdfråga. Vissa skivor hittar Media Player, men när jag aktiverar "vad lyssnar jag på" i MSN så står det okänd artist där. Why?

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 466
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
722
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 126
Senast: Fille
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk... 4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 078

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka