Medicin mot noskvalster

Sv: Medicin mot noskvalster

Jag använde Stronghold mot noskvalster på min hund, men antar att det också är receptbelagt?
 
Sv: Medicin mot noskvalster

ahh undra var jag fick collieproblem och banminth ifrån:confused::p det verkar ändå som det är en och annan som använt just det preparatet här på buke:confused:
Blir inte klok på detta.. flera av preparaten som folk säger sig fått utskrivet av vet verkar det inte finnas nån info om att det skulle ta kvalster:confused:
Vet att det inte är nån panik att få ut medicin, men vill bara få påbörjat medicineringen asap.. jobbar veterinärer som vanligt imån ens tro?
 
Sv: Medicin mot noskvalster

stronghold har jag hemma, dock bara en dos så det räcker ju inte ens till att börja behandling.. Mitt hämtade jag ut på recept.. och på den står ju inte heller nåt, vad jag kunde hitta iaf, att den skulle ta kvalster (men har förstått att flera använt med bra resultat)
 
Sv: Medicin mot noskvalster

Som jag skrev redan 2006 i den här gamla tråden så finns det inget preparat som är registrerat mod noskvalster o det gäller såvitt jag vet fortvarande.
PL
 

Liknande trådar

J
Övr. Hund Sitter här lite i chocktillstånd och undrar vad som hände. Min 6-årige schäferhane blev blind på båda ögonen i går e m. Han busade och...
2 3
Svar
45
· Visningar
19 988
Senast: Jeeves
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp