Medlem i två katt förbund?

Popploppan

Trådstartare
Fått upp intresset för utställning och Sverak har ju flest.
Är idag medlem i idp och kan ju lösa nån form av licens för att få tävla på sveraks utställningar.. Men man kan bara ställa katten tills den blir PR/CH.

Trivs väldigt bra i min idp klubb, där jag även har mitt stamnamn.
Så nu till min dumma fråga, kan man vara medlem i både sverak och idp? Någon som vet?
Inte intresserad av att ha mitt stamnamn hos sverak utan bara utställningsbiten 😬
 
Även om jag inte flyttar över mitt stamnamn dit? Eller kanske måste de om jag redan har ett 😄

Föder du upp och är medlem måste du regga hos dem först alldeles oavsett. Du kan inte bara flytta över ditt stamnamn utan du måste ansöka och hoppas på att du får det stamnamn du redan har.
 

Liknande trådar

Dressyr Jag har inte varit aktiv i en ridklubb sen jag red på ridskolan, och det är tio år sen i år. Började tävla med min nuvarande häst under...
Svar
5
· Visningar
1 530
Senast: Kiwifrukt
·
Träning Tävling är aldrig något som har intresserat mig. Jag har alltid tyckt,och tycker att det är jättekul att hänga med som hästskötare...
Svar
4
· Visningar
1 331
Senast: svea
·
Hästmänniskan Jag funderar på en sak. Jag tävlar för en klubb sedan flera år tillbaka och har bott i samma stad som klubben jag tävlar för i flera år...
2
Svar
35
· Visningar
3 927
Senast: moorlands totilas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp