MedryttarhÄstar >.<

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Lajke
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 2 060
L

Lajke

Hjälp mig!
Jag bor på några öar där det finns kanske 5 isisar, och det vill inte jag rida. Visst, de kanske är jätteduktiga etc, men jag tror inte att de vill ha medryttare. Visst är det värt ett försök, men jag tvivlar väldigt. Sen tar det en timme till närmsta stall med BIL, och det är där jag rider. Men ingen verkar vilja ha medryttarhästar. Vet ni något jag kan göra för att få en medryttarhäst?

Sv: MedryttarhÄstar >.<

Sätt ut en annons! Typ på lokala ridklubben (om ni har nån), lokalbladet... blocket etc. Där du skriver vad du kan och vill samt hur långt du kan tänka dig att åka samt eventuellt betala :)

Sv: MedryttarhÄstar >.<

Förutom vad bubbel skrev så:

* åk runt och se var det finns hästar och ta mod till dig och gå och fråga (om jag förstod rätt har du redan frågat hästägarna i stallet)

* svälj dina fördomar och gå och prata med isis-ägarna (kanske bättre än ingenting :angel: )

* skaffa egen häst (och medryttare) :eek: :D

Inte många alternativ :(...

Liknande trådar

Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 327
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 987
Senast: Mia_R
·
Hästhantering Jag behöver lite tips för att slimma en knubbig ponny! Nu är det så att ponnyn i stallet är på tok för det, nästan en 9:a på hullskalan... 2
Svar
30
· Visningar
2 329
Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 195
Senast: Pinus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka