Mellandagsrea 2010!

Sv: Mellandagsrea 2010!

Jag var på stora kedjan som börjar på H idag och shoppade ett par ridbyxor. Hade ett presentkort på 200:- så jag fick betala en femtilapp för ett par snygga grå ridbrallor:p! Hittade även en Mountain Horse mössa på stora foderkedjan för en 50lapp:). Perfekt julshoppning för en fattig student:D!

Tittade in på Hööks igår. Var väl en del varor kvar men inget som föll mig i smaken. Däremot köpte jag en westernfilt av lite tjockare modell...till ordinarie pris:cool:. Sällan det är rea på westerngrejor...Filten är juligt röd och kommer att passa min svartskäck alldeles utmärkt ;)

Hon skrev inte att hon hade köpt det på rea, men hittade hon ett Rambo Duo på rea så är det bara att :bow:

Ah, nej det är ju sant ser jag nu. Antog det av bara farten iom reatråd. Men ja, då är det ju 'bara' att byta det.

(Viss rea finns det ju på dem på vissa ställen, men annars är det nog svårt ja ;) Men 10% rabatt går att få nu, gör ju en del i alla fall)

Jag har reagerat på det många gånger att folk verkar sälja och köpa nytt istället för att byta.
Men ser många här, på annonser och även på tradera.
Visst kan man ju ha hittat fynd på rea eller köpt i någon butik på semestern så det är långt o åka o byta.

Jo, jag med. Är ju bra för oss andra dock.

Däremot, kanske det ofta beror på att de t ex varit slarviga när de provat, så att varan inte är tillräckligt ren etc för att kunna byta? Märkt det på en del traderasaker, 'bara provad, lappar kvar, säljes pga fel storlek'. Sen när det kommer så det är nytt, lappar kvar osv. Men hår, smutsfläckar etc, dvs folk tycks vara ganska 'slarviga' när de provar saker?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 562
Senast: Edla
·
Fordon Jag har smått uppgivet insett att min gamla trotjänare på fyra hjul är på väg att ge upp. Den är av årsmodell 2010 och har gått som en...
Svar
4
· Visningar
1 286
Senast: aiquen
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 493
Övr. Hund Hej! Jag köpte för ca 2 månader sedan en Cavalier King Charles Spaniel* som var då 10 mån, han är nu precis fyllda 1 år. Han är inte...
Svar
9
· Visningar
4 420
Senast: Gumman123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka