Melodifestivalen 2021 - Andra Chansen

Evorna :(
Att Klara gick vidare var vÀl inte ovÀntat men jag hade nog föredragit Efraim. Ingen av dem var sÀrskilt bra men han verkade nÄgot trevligare.
 
DÄ var det avgjort! Finalen Àr nu komplett, efter stt följande lÄtar gÄtt vidare:

Duell 1: Alvaro Estrella
Min stora favorit ikvÀll! SÄ glatt och svÀngigt! Lillasyster Àr inte typen av musik jag gillar, sÄ nöjd att de Äkte ut!

Duell 2: Paul Ray
Min andra favorit ikvÀll, trits att Frida gjorde det mkt bra hpn med! Men gillar Pauls röst mer och lÄten bara vÀxer!

Duell 3: Klara
Klara Àr duktig, lÄten Àr inte superspÀnnande men sÄÄÄÄ mkt bÀttre Àn Evorna!

Duell 4: Clara
Lite dött lopp, tvÄ helt ok lÄtar dÀr jag kÀnde att det kvittar. Hade vÀl en liiten extra förhoppning pÄ Leo, men Àh det blir bra med Clara.

DÀrhar vi dom! Om en vecka smÀller det!
 

Liknande trÄdar

Kultur Ja ni lÀste rÀtt! Det Àr dags för SISTA deltÀvligen i Ärets mello :nailbiting::D 7 bidrag kvar, sedan kan vi börja fundera över vem...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
5 691
Senast: tanten
·
Kultur I morgon smÀller det! Det Àr dags för veckans höjdpunkt : deltÀvling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tÀvlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 443
Senast: Halcyon
·
Kultur Redan dags för deltÀvling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett Ärets vinnare eller kan det vara nÄgon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 014
Senast: Lingon
·
Kultur Ja ni lÀste rÀtt! Det HAR gÄtt ett Är redan, det Àr Àntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra Äret var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 584
Senast: Lingon
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp