Melodifestivalen 2021 - Andra Chansen

Är jag den enda som inte alls fattar grejen med Evorna? Jag skulle sitta med skämskudde om Sverige skulle skicka den till Eurovision 😅
Spex som mest hör hemma på PRO-tillställning är inte riktigt min grej.

Varje gång jag hör den är jag helt övertygad om att anledningen till att jag känner igen den är att den är med i något av alla barnprogram som brukar stå på på TVn här hemma :o Hade helt klart passat bättre där i alla fall!
 
Väljer såklart andra chansen istället för att se danska finalen. 15 år i DK spelar ingen roll i detta sammanhang ;). Hörde dock DR p3s uppvärmning till kvällen och det verkar som att de tror på Tusse till Eurovision här :). Inte mig emot! Kör popcorn ikväll igen!
 
Varje gång jag hör den är jag helt övertygad om att anledningen till att jag känner igen den är att den är med i något av alla barnprogram som brukar stå på på TVn här hemma :o Hade helt klart passat bättre där i alla fall!
Instämmer 😅 jag tycker den funkar som mellanakt men inte mer än så!
 
Shirley är lika gräslig som alltid.

Låtarna har hittills varit gäsp. Men nu börjar Frida Gren och den låten har växt!
 

Liknande trådar

Kultur Ja ni läste rätt! Det är dags för SISTA deltävligen i årets mello :nailbiting::D 7 bidrag kvar, sedan kan vi börja fundera över vem...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
5 732
Senast: tanten
·
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 469
Senast: Halcyon
·
Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 036
Senast: Lingon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 633
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp