men boho :(

Baka_kun

Trådstartare
så hände det oundvikliga, nu har datorn gått och dött.

moderkortet har troligen fått en elektronmigrering någonstans i raidcontrollern, vilket gör att för varje gång jag startar datorn, så skrivs mer och mer data över på mina diskar.

måste bara skriva av mig, det är först nu ajg märkt hur jäkla beroende av den prylen jag var. har gått ikring och varit grinig och sur hela dagen för att jag inte kunnat sitta där.

så nu slipper ni troligen mig på ett tag iallafall.

Mvh Aleks.

Sv: men boho :(

Låter som ett riktigt värdsproblem...

Lösnigen är dock enkel, handla nytt o se glad ut :smirk:

/Jonas

usch då :/
haha, jag skulle .. dö om min dator dog :angel: nej, men .. nästan. haha. jag har märkt hur beroende jag är av den... det är nästan skrämmande.

Ytterligare en anledning att tycka att raid är crap. :D ;)

Nosferatu skrev:
Vafan heter det andra nu då..? SCSI?
RAID och SCSI är två helt skilda delar. Kan köra RAID över SCSI om man känner för det.

Baka_kun: Vad är det för kontroller?

highpoint hpt370b intergrerad på moderkortet. får ta o köpa en rocketraid för att ersätta den så jag kan rädda det som räddas kan helt enkelt.

iofs, om du råkar ha ett socket 478 rdram i850 moderkort med samma controller på (abit th7II-raid) så kan jag nog köpa det av dig :o

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
17 535
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 421
Senast: snajl
·
Hästhantering Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter. Jag har haft honom sedan han var ettåring, och... 15 16 17
Svar
335
· Visningar
47 288
Senast: Efwa
·
Relationer Ååååh. Sliter mitt hår av frustration. Behöver råd utifrån, från oberoende personer som inte känner varken mig eller min pojkvän... 2
Svar
28
· Visningar
5 910
Senast: Got2Be
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka