What the fuck (obs långt)

Sv: What the fuck (obs långt)

OK, att hunden inte fick gå ut är inte okej någonstans, men jag tycker helt ärligt att ni betett er lika omoget & idiotiskt båda två.
T.ex maten, ja, jättedeppigt att du inte fick vad du ville ha i matväg, men jag hade inte orkat vara ihop med någon som fastnar vid _det_.
Att du inte smsade honom under den dagen för att utmana honom & sedan blir arg när han inte gör det, ptja, kanske just därför han inte gör det?
Nej det var nog dömt att misslyckas från bådas håll, trots 6 år.
 
Sv: What the fuck (obs långt)

OK, att hunden inte fick gå ut är inte okej någonstans, men jag tycker helt ärligt att ni betett er lika omoget & idiotiskt båda två.
T.ex maten, ja, jättedeppigt att du inte fick vad du ville ha i matväg, men jag hade inte orkat vara ihop med någon som fastnar vid _det_.
Att du inte smsade honom under den dagen för att utmana honom & sedan blir arg när han inte gör det, ptja, kanske just därför han inte gör det?
Nej det var nog dömt att misslyckas från bådas håll, trots 6 år.

Håller med.
 
Sv: What the fuck (obs långt)

Kl

Brukar era bråk vara såhär långdragna?

Ni behöver nog prata om det här. Om nästan allt, låter det som. Alltifrån hur ni hanterar meningsskiljaktigheter till den där tjejkompisen.
 
Sv: What the fuck (obs långt)

Åh gud vilken idiot! Tycker att du är förvånansvärt lugn, jag hade blivit galen! :o:p

Hur ser din boendesituation ut? Delar ni lägenheten eller står den på honom? Kan du flytta till din föräldrar?

Sätt press på honom att han skall vara hemma då och då och är han inte det så är det slut. Skriv att du inte vill fortsätta vara med en man som beter sig så barnsligt och efter 6 år (LÅNG TID!) skall ni ju kunna prata med varandra om allt och känna varandra mer eller mindre utan & innan! :( (tycker jag)

Samt att om han hade brytt sig om dig hade han varit noga med din hund! Och en människa som inte förstår att ett djur behöver äta mat & göra sina behov är ju inte mycket att hänga i granen kan jag tycka! Vidrigt att låta hunden vara hemma så länge utan rastning!

Usch, ryser i hela kroppen, hade ALDRIG gått med på att min sambo inte kom hem på natten, inte hörde av sig och framförallt inte ville prata! :mad:
 
Senast ändrad:
Sv: What the fuck (obs långt)

Såg nu att det är slut.

VAR GLAD FÖR DET! :) Se det som att det var bra att du fick se dessa sidor hos din sambo innan du lagt ytterligare 6 år på honom! Det finns fler män, och framförallt, bättre män! :)

Du har ju det mesta ordnat (jobb & hundpassning) och så stallet och Buke, bättre kan det inte bli! ;)
Har du dessutom nån kompis du kan prata av dig med också så är det ju kanon! :)
 
Sv: What the fuck (obs långt)

Att han efter 6 år börjar prata om att dela upp era saker via sms...

Man klarar sig ypperligt som singel! :)
Du kan välja vilken mat du vill äta, titta på filmer du vill se, umgås med vänner precis när du känner för det, vara ute hela natten om du känner för det, låsa in dig en hel dag och titta på tv-serier om du vill.
 
Sv: What the fuck (obs långt)

OK, att hunden inte fick gå ut är inte okej någonstans, men jag tycker helt ärligt att ni betett er lika omoget & idiotiskt båda två.
T.ex maten, ja, jättedeppigt att du inte fick vad du ville ha i matväg, men jag hade inte orkat vara ihop med någon som fastnar vid _det_.
Att du inte smsade honom under den dagen för att utmana honom & sedan blir arg när han inte gör det, ptja, kanske just därför han inte gör det?
Nej det var nog dömt att misslyckas från bådas håll, trots 6 år.

Tänkte lite samma sak..

*TS*

Nu vet jag ju inte hur din hund är men min och mitt ex hund kunde ligga inne i flera timmar utan att vilja gå ut vissa dagar. Speciellt om det var dåligt väder fick man nästan släpa ut honom för att kissa, så det behöver ju inte vara så att han med flit ignorerat att hunden var kissnödig..

Det är ju alltid svårt att ta ställning när man bara hör den enas version, men jag får lite känslan av att ingen av er var speciellt motiverade till att lösa bråket
 
Sv: What the fuck (obs långt)

6 år är alldeles för lång tid för att ditt problem ska bli ett PROBLEM ...
Så det är nog bara att "bita i det sura äpplet" och inse att måndagens "problem" blev toppen på isberget och det som "äntligen" fick din fd pv att ta steget och "göra slut"
Det här har grott i honom LÄNGE, det är inget han kom underfund med den här veckan. Du har bara varit totalt ovetande om vad som pågår/pågått i hans hjärna...

På den nivån han "skötte" sitt "göra slut" så vill jag påstå att du kan göra betydligt bättre än så. En som inte pratar är det värsta...
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 033
Senast: Whoever
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 302
Senast: cewe
·
Övr. Barn Började nytt jobb idag efter att ha varit hemma ett tag. Sambon jobbar helg så han är ju hemma när jag jobbar. Dottern vaknade strax...
2
Svar
34
· Visningar
4 693
Senast: Hajfisk
·
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
18 989
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp