Tyvärr blir man inte förvånad, människan blir grymmare och grymmare mot försvarslösa djur.Ju mindre och hjälplösare de är desto större rätt tar människor sig att plåga djuren.
:mad: :cry:
Är det sedan några som rår på större djur så blir de ännu mer "häftigare". :mad:
 
*skriker**gråter* fy vad hemskt!!!! hur kan man göra något sånt :mad:
 
Mitt hjärta blöder... :mad: Den stackarn är jättelik en kanin jag kände som barn, förutom att den var frisk...
 
ser ut som en av Ajax kaninerna fast dom har lite mer var.. :cry: :cry:

JAG HATAR DJURPLÅGERI :cry: :cry:
 
Inte jag heller.....kan någon berätta så att jag "slipper" kika på länken. är det hemskt så förföljer bilderna mig.....
 
"two anonymous witnesses saw what appeared to be an animal thrown out of the window of the car ahead of them. After stopping to investigate, the people discovered that a very small, badly hurt and terrified black rabbit had in fact been thrown into traffic."

"she suffers from severe foot injuries likely caused from being constricted in wire cage"

delar av texten till. mer än avd jag vill veta iaf :cry:
jag förstår inte hur man kan göra ngt sådant.
men jag tror att ni klarar att öppna och läsa/se själva iaf.
 
Halloj!

Jag fattar inte hur människor kan va funtade i huvudet!! :mad:
Sen e det ju inga som helst straff för folk som åker dit för misshandel o vanvård av djur o miljöutsläpp....
De värsta brottet verkar ju vara ekonomisk brottslighet!!
Vad säger det? :(
Inte ens brott mot barn ger med säkerhet fängelse! :mad:
Jag skulle lätt kunna använda slaktmask på dessa personer!
:devil:De ska lida själva! :devil:
:devil:De förtjänar inte o leva! :devil:

Fy fan!! /C
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har börjat fundera på om det är bra läge att skaffa hund nummer två nu till hösten, då jag har en termin kvar på min utbildning och...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 385
Samhälle Detta måste vara ett brott mot barnkonventionen :eek::confused::rage...
Svar
14
· Visningar
926
Senast: lil-sis
·
Skola & Jobb Hej! Jag har en skoluppgift inom religion som jag hoppas att buke kan hjälpa till med :angel: Vi gör en utredning om vetenskap och...
2
Svar
37
· Visningar
2 719
Senast: Otherside
·
Samhälle Har du läst Bibeln? Tror du på Gud? Vad tänker du om Jesus? Kan "vi" referera till detta i dagens samhälle? Jag såg nyligen ett...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
22 006
Senast: honung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ultraljud
  • Uppdateringstråd 29
  • 1-årsvaccination

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp