Men kom igen nu *väntar*

Sv: Men kom igen nu *väntar*

usch kan inte vara roigt det där...
men putsa fönstrena, det gjorde min syster och efter en kvart var det dags!
 
Sv: Men kom igen nu *väntar*

Åh den känslan kommer jag ihåg! BF+9. Oliiiidligt, för man kan ju inte direkt planera något.
 
Sv: Men kom igen nu *väntar*

Stå ut. För förr eller senare kommer bebben! Men det är urtrist att gå över!!!! Jag gick över 13 dagar med första sonen och 16 dagar med nästa, så jag vet hur du känner det.
 
Sv: Men kom igen nu *väntar*

Åh den känslan kommer jag ihåg! BF+9. Oliiiidligt, för man kan ju inte direkt planera något.

Jason kom på bf+11.
Men jag lät inte det stoppa mig. han kom ju inte fortare för att jag låg hemma och deppade. Så jag åkte hit och dit. Fejade och hade mig. Passade på att gå på bio och restaurang med sambon då jag misstänkte att det skulle dröja ett tag innan vi kunde göra det igen.

Nu är Jason 1 år och vi planerar först nu ett biobesök till helgen.
Dock har vi hunnit med mbåde middag och festande sen han föddes.

TS>>>
Men njut av tiden ensam ihop med sambon, för snart blir tiden för varandra helt annorlunda ett tag innan rutiner har satt sig.
Och h*n kommer ut. Det finns lixom ingen annan väg att ta...
 
Sv: Men kom igen nu *väntar*

Jason kom på bf+11.
Men jag lät inte det stoppa mig. han kom ju inte fortare för att jag låg hemma och deppade. Så jag åkte hit och dit. Fejade och hade mig. Passade på att gå på bio och restaurang med sambon då jag misstänkte att det skulle dröja ett tag innan vi kunde göra det igen.

Nu är Jason 1 år och vi planerar först nu ett biobesök till helgen.
Dock har vi hunnit med mbåde middag och festande sen han föddes.

TS>>>
Men njut av tiden ensam ihop med sambon, för snart blir tiden för varandra helt annorlunda ett tag innan rutiner har satt sig.
Och h*n kommer ut. Det finns lixom ingen annan väg att ta...


stoppa in en tampong och nys... :angel:
 
Sv: Men kom igen nu *väntar*

oki...återkom när du är klar så kommer jag som ett spjut med en tambong i högsta hugg:rofl::rofl:
 
Sv: Men kom igen nu *väntar*

Jag har bf om 2,5 vecka och har redan börjat prata med bebisen i magen att h*n är välkommen ut efter helgen :) Har några småsaker att fixa innan. Men jag tänker inte gå över tiden. Vi har väntat länge nog... Så jag hoppas att bebisen lyssnar på sin mamma :rofl::rofl:
 
Sv: Men kom igen nu *väntar*

När jag var hos BM idag så sa hon lite försiktigt att; Ja du kanske ska vara beredd på att man kan få gå ca 14 dagar över tiden.... Jo jag vet, men det tänker jag inte göra...var mitt svar... hennes min blev :rofl:
 
Sv: Men kom igen nu *väntar*

:eek: Tiden går ju så sjukt fort! Är det dags för dig nu! :eek: Det var ju nyss du berättade att du var gravid. Bara några veckor sen. :angel::D

Hejja bebis!!

Ps. Jag bakade chokladbollar, dagen efter kom hon. ;)
 
Sv: Men kom igen nu *väntar*

Min första gick 8 dagar över, men ingen var gladare än jag för det... På så sätt hann jag färdigt med renovering av trappen (slipning + lägga ny matta), inhandla staket till tomten, såga ner plommonträd osv... (de två sistnämnda sakerna kanske var det som satte igång allt, samma kväll som jag hade handsågat ner 2 träd och varit iväg o handlat 2 rullar gunnebostängsel så kom värkarna igång.

Tänk positivt, sålänge h*n ligger i magen så vet du iaf vart du har illbattingen + att du fortfarande har lite egentid, det kan du i princip glömma efter förlossningen, iaf till en början.:D
 
Sv: Men kom igen nu *väntar*

Peppar bäbisen med en liten dans :bump: :banana:

Gick ju själv över 12 dagar, men det var det värt. :love:
Men det är jobbigt som tusan att vänta.
 
Sv: Men kom igen nu *väntar*

:rofl::rofl: Jag håller med dig. JAG har bestämt att bebisen inte ska komma en dag sent. Hur jag ska lyckas med det vet jag inte :D
 
Sv: Men kom igen nu *väntar*

Min ska komma efter att snön här i Göteborg har smält. Bebis ska se tussilago före den ser snö.

Den ska dessutom födas i april och bli ett aprilbarn, men inte ett aprilskämt, alltså inte födas 1:a april.
Den ska inte ha samma födelsedag som blivande morfar, så där försvann den 2:a april. Och sist men inte minst så ska den inte bli sen, innan 5:e april vill jag ha ut den.
 
Sv: Men kom igen nu *väntar*

Min ska komma efter att snön här i Göteborg har smält. Bebis ska se tussilago före den ser snö.

Den ska dessutom födas i april och bli ett aprilbarn, men inte ett aprilskämt, alltså inte födas 1:a april.
Den ska inte ha samma födelsedag som blivande morfar, så där försvann den 2:a april. Och sist men inte minst så ska den inte bli sen, innan 5:e april vill jag ha ut den.

Antingen kommer ditt barn mitt i snöstorm den 1:a april, eller så kommer den inte förrän efter den 5:e, allt för att jäklas med sin mkt bestämda mamma (och det skriver jag utan att ha en aning om vem du är):D:p
 
Sv: Men kom igen nu *väntar*

*kl*

Sista aktivitet igår 19:56
Bebis på g???:bump::bump:

Har hon utsett nån stand in här eller????
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag blir tokig snart, dottern är sjuk konstant! Hon går 3 dgr i veckan på föris och hinner gå en vecka innan hon är sjuk igen. Men under...
2
Svar
22
· Visningar
1 630
Senast: Mirre
·
Småbarn Den här veckan har sonen fått ytterligare två affektanfall, utöver det som han fick under påskhelgen. Det senaste väntade jag mig...
Svar
8
· Visningar
1 350
Senast: Imnir
·
Gravid - 1år Jag behöver hjälp för håller på att bli galen. Min 3 månaders bebis sover så dåligt på nätterna. 1 natt på en 14 veckors period är...
2
Svar
23
· Visningar
1 397
Senast: G-uldlock
·
Kropp & Själ Vi har haft något väldigt märkligt loopande runt hemma hos oss som vi tror är samma sjukdom fast vi familjemedlemmar har fått olika...
Svar
6
· Visningar
591
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp