Men kom igen nu *väntar*

Sv: Men kom igen nu *väntar*

nepp ingen bebbe än.
Ev blir det igångsättning på måndag
 
Sv: Men kom igen nu *väntar*

Bara att börja käka nutella nu du så den kommer innan måndag...

Och igen, har du utsett en stand in här så vi får reda på vad som händer;)
 
Sv: Men kom igen nu *väntar*

Kan avslöja att jag iallafall inte är gravid på övertid längre :angel: (men jag vet mkt väl hur drygt det är att gå över tiden, jag gick en vecka över tiden)

I fredags åkte vi in för igångsättning och det gick bra, men inte riktigt som planerat. Bebbe förlöstes med akut kejsarsnitt (& jag sövdes eftersom jag inte får ta varken spinal eller eda-bedövning). Men nu är vi hemma igen - utan gravidmage, men med en liten dotter istället. Hon är ljuvlig! :D
 
Sv: Men kom igen nu *väntar*

:bump:GRATTIS:bump:

Hur tung och lång??
Bilder??
 
Sv: Men kom igen nu *väntar*

Kan avslöja att jag iallafall inte är gravid på övertid längre :angel: (men jag vet mkt väl hur drygt det är att gå över tiden, jag gick en vecka över tiden)

I fredags åkte vi in för igångsättning och det gick bra, men inte riktigt som planerat. Bebbe förlöstes med akut kejsarsnitt (& jag sövdes eftersom jag inte får ta varken spinal eller eda-bedövning). Men nu är vi hemma igen - utan gravidmage, men med en liten dotter istället. Hon är ljuvlig! :D

Åh grattis !! Får man fråga varför det slutade med snitt? Och vilket sjukhus?
 
Sv: Men kom igen nu *väntar*

Grattis, vad underbart!!!

Skrattade till lite ang om att vara tvärsäker när bebis ska komma. Det var jag med, min skulle helt säkert vänta i magen tills i alla fall det var dax för BF gärna gå över 14 dagar. Jag pluggade då i S-vall, det sista i skolan var den 2 nov sedan skulle jag lasta häst och fara hem de 60 milen till en nyinköpt liten gård och en sambo som nyss fått nytt jobb där. BF var för övrigt 8 nov. På gården såg det ut som ett bombnedslag (både inne och ute) men som sagt jag SKULLE ju gå över så tid fanns för mig att ordna.

:rofl:Den 30 okt är snorpan född, i S-vall, sambon han precis i tid och hade med sig dyra fortkörningsböter. :rofl:

Det jag vill säga är att det är omöjligt att bestämma, hur gärna man än vill :angel:
 
Sv: Men kom igen nu *väntar*

Tack :D

Vet inte helt säkert varför det blev snitt (troligtvis klämdes navelsträngen när hon fixerades i samband med att de tog hinnorna), men klart är iaf att mina värkar var alldeles för långa och att bebbens inte riktigt mådde bra av det. Hjärtljuden var oregelbundna och hon bajsade i fostervattnet. Då var jag bara öppen 4 cm. BM sa att om jag hade varit öppen 8 cm och bebis visade dessa tecken, så hade hon inte varit "oroad" men eftersom det var så tidigt i förlossningens skede så gjorde hon bedömningen att bebis inte skulle orka hela vägen på naturlig väg så att säga.

Gynläkare tillkallades och eftersom bebis låg så högt upp så kom de inte åt att ta laktat-prov och därför blev det akut-snitt. Hon var ute på två röda i princip.

Vägde 3050 gr och var 49 cm lång - lilla tjejen :love:

Bilder kommer! :)
 
Sv: Men kom igen nu *väntar*

Bra BM som tog det beslutet tycker jag!
Och ett extra grattis från mig, tänk att jag får starta det hela fantastiska på onsdag !!
Väntar andlöst på söta bilder :love:
(Alla verkar få flickor just nu, förresten )
 
Sv: Men kom igen nu *väntar*

Åh grattis !! Får man fråga varför det slutade med snitt? Och vilket sjukhus?


födde på DS - både jag och sambon är supernöjda med vistelsen där! Underbar personal!! Nyrenoverat och fräscht var det också :)
 
Sv: Men kom igen nu *väntar*

Jag ska vara på Karolinska i Solna. Det känns väldigt tryggt, de har varit väldigt goa och proffsiga när vi varit där.
 
Sv: Men kom igen nu *väntar*

men guuud....du har missat nått...:d:d
Marsch iväg till närmsta ICA, kuta bort till bakhyllorna och köp dig en burk eller sju:D
Hem och gotta ner dig i soffan och bara att börja moffa i dig:D
 
Sv: Men kom igen nu *väntar*

hehe jo verkar så.
Dock kommer jag inte in till affärn nu så det får vänta
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag blir tokig snart, dottern är sjuk konstant! Hon går 3 dgr i veckan på föris och hinner gå en vecka innan hon är sjuk igen. Men under...
2
Svar
22
· Visningar
1 739
Senast: Mirre
·
Småbarn Den här veckan har sonen fått ytterligare två affektanfall, utöver det som han fick under påskhelgen. Det senaste väntade jag mig...
Svar
9
· Visningar
1 791
Senast: Linn-Nora
·
Gravid - 1år Jag behöver hjälp för håller på att bli galen. Min 3 månaders bebis sover så dåligt på nätterna. 1 natt på en 14 veckors period är...
2
Svar
23
· Visningar
1 518
Senast: G-uldlock
·
Kropp & Själ Vi har haft något väldigt märkligt loopande runt hemma hos oss som vi tror är samma sjukdom fast vi familjemedlemmar har fått olika...
Svar
6
· Visningar
640
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden
  • Elitloppet – en gång om året!

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp