MEN så sött! (En liten tjej som kör IPO)

Sv: MEN så sött! (En liten tjej som kör IPO)

Jag skulle gissa på att det "helt enkelt" är så att hundarna är jävligt laddade, och föraren då tar det säkra före det osäkra och kommenderar lite starkare än tar att hunden inte lyssnar? :p

Sv: MEN så sött! (En liten tjej som kör IPO)

Jag skulle gissa på att det "helt enkelt" är så att hundarna är jävligt laddade, och föraren då tar det säkra före det osäkra och kommenderar lite starkare än tar att hunden inte lyssnar? :p

Formodligen... Dessutom har jag sett pa min tjej att de fa ganger vi hallit pa med "bite work" skulle jag helt klart vara valdigt hogljudd for att vara saker att hon lyssnar... och sedan blir det nog en vana.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 239
Senast: __sofia__
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 598
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi... 2
Svar
25
· Visningar
2 280
R
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver... 2 3
Svar
59
· Visningar
3 404
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31