panaccea

Trådstartare
vart tog min tråd vägen? får man inte ens visa bilder numera? :(

och jag avskyr när man inte får någon förklaring via pm.. moderator! vad var felet?
 
Jag har inte tid att skicka PM varje gång något ska modereras. Vana användare ska dessutom inte behöva PM.

Bilder får visas, men hemsidetrådar är inte tillåtna. Så enkelt var det.

Mvh Moderator Jadzia
 
men bildern aligge ju på hemsidan och eftersom den är gjord i flash går det inte att direktlänka till bildern aheller.. jag trodde man fick länka till privata hemsidor men inte till officiella?
 
Visst får man länka, men hemsidan ska då fungera som en fördjupning i en diskussion. Att bara visa en hemsida är inte en diskussion i sig.
 
ok, då ber jag om ursäkt :)

blev så sur bara för denna gången tyckte jag inte att där var något fel på tråden :p du kan ta bort denna tråden oxå nu för den ligger väl bara o skräpar :)
 
En liten försiktig fråga: Vad är en hemsidetråd och varför är de inte tillåtna?
 
En hemsidetråd är en tråd där det enbart länkas till en hemsida. Det kan också stå till exempel "Nya bilder på hemsidan", "Nu har jag gjort om min hemsida" eller helt enkelt " Kolla in min hemsida och säg vad ni tycker".

Dessa är inte tillåtna därför att det inte är en diskussion om hundar, trots att hemsidan kanske handlar om hundar. Länkar till andra sidor ska användas som fördjupning i en diskussion. I övrigt ska svaren på de frågor som ställs besvaras i forumet så att man inte behöver sitta och klicka runt mellan olika sidor medan man läser.
 
Okej, då förstår jag det där med hemsidetrådarna.

Annars skulle jag vilja säga att jag mycket hellre sitter och klickar runt på andra sidor än att bli förpassad till ett av inläggsförfattaren urvalt stycke när det gäller information om något. Okej om man skriver en liten sammanfattning. Men då ska det i min mening vara en länk till källan, om det kommer från en sida på nätet, så att man kan läsa mer och göra en egen bedömning av källan. Ofta brukar det ju dessutom finnas länkar till ännu mer information.
 
Jadzia är en hård moderator ;)

Jag har länkat sådär på gnägg...där är det tillåtet eller?? :p
 
tycker där är alltid sånna trådar på tex ÄU.. har faktiskt aldrig hört om det innan.. men kanske är andra regler här på hund, eller strängare moderator ;)
 
Hur ska jag kunna veta det?
Det får du fråga moderatorn på gnägg. På Hund har det aldrig varit tillåtet.
 
Jag kan ärligt säga att jag aldrig sett till en hemsidetråd på ÄU. Dock har det funnits en del på Datorer.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Spionen har både nosgrimma och halsband när vi är ute på promenad, sele och halsband när vi är i skogen kopplet kopplat i båda...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 896
Senast: Fetaost
·
Hundavel & Ras Läste precis i tråden valpkullar om en abortspruta som inte fungerat? Hann inte läsa så noga innan jag fick panik, så vet inte om jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 442
Senast: Vovve
·
Övr. Hund Hejsan mitt namn är wael albordaini. Jag skriver till dig då jag vill ha hjälp med ett ärende, de är nämligen så att de har...
2
Svar
24
· Visningar
3 645
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Jag har ett tag nu varit lite bortskämd med mer energi än vanligt. Och jag har glatt mig så mycket åt det. Men idag finns inga spår av...
Svar
10
· Visningar
645
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp